Gestopt!?

Hallo, ja daar ben ik weer!

Ik kom eigenlijk even melden dat ik een soort van gestopt ben met bloggen. Ik heb ruim 10 jaar geblogd met pauzes, maar vindt dat de bloggerwereld geen uitdagingen meer voor mij heeft, ik kan mij er niet toe zetten om elke dag of regelmatig te gaan schrijven, en heb er geen zin meer in.

Wel ben ik iemand die ook in haar hobby’s van uitdagingen houdt. En dus ben ik een nieuw avontuur begonnen: namelijk Youtube. Ik ben spontaan een kanaal begonnen en heb besloten om tegen mijn telefoon te gaan praten. Of dit wat wordt weet natuurlijk niemand, maar mis je me verschrikkelijk? (wat ik mij uiteraard heel goed kan voorstellen :P) dan kun je me hier gaan volgen.

Ik ben begonnen met uploaden op 19 augustus, en heb het idee dat ik mijn creativiteit hier echt goed in kwijt kan, ik hoop je op mijn kanaal te zien!

 

(Je mag mijn video’s uiteraard gewoon delen met de wereld, hoe meer zielen op mijn kanaal, hoe gezelliger :))

 

Oh, je wil al abonneren? Dat mag natuurlijk altijd! Dat kun je gewoon doen door op deze link te klikken :)

Misschien zeg ik wel geen vaarwel tegen het schrijven/bloggen. Laten we het gewoon, tot de volgende keer noemen, ik bedoel, ik blijf wispelturig, je weet het nooit met mij ;)

 

XOXO

Lies

2 thoughts on “Gestopt!?

  1. ⇧ Dat inderdaad. Werkt best goed; krijg je ook meer views en kun je zo af en toe nog wat tussendoor op je blog kalken als je daar zin in hebt. :P Oh, en dan kun je je vlog-blog in bloggroepen delen en de vlog vanaf youtibe in vloggroepen, nog meer views. En, meer views is meer reacties, haha. :P Zelf reageer ik bijv. niet via Youtube, hehe.

    Like

Praat gezellig mee!

