Theetijd #1

Ik heb dit concept eerlijk gestolen.  Als je nu denkt OHH!! Zij pleegt plagiaat!!! Nee hoor, ik heb netjes op de app (3 weken geleden) gevraagd of ik het mocht stelen. Uiteraard mocht dit. Als ik maar zou verwijzen. Wat ik later zal doen. Net zoals een mooie foto maken trouwens, want dat ben ik vergeten..

Water in de waterkoker..
De afgelopen tijd heb ik alleen maar gewerkt, gewerkt, huishouden, gehangen en eigenlijk geen flikker uitgevoerd. Je kunt dit dan ook zien als een update, ik heb sinds 18 januari niet geblogd en heb dus ook niet ‘mijn eerste’ day zero overzicht gemaakt. Die ga ik zo klaarzetten, nadat ik dit heb getypt. Want ik heb een boel te vertellen, maar toch ook weer niet. Ik deed mijn laptop eigenlijk ook helemaal niet aan met de intentie om te bloggen, maar om mijn mail te checken. Daar stond echt een hele leuke reactie in van een 15 jarige jongen die mijn verhaal over mijn reis naar waar ik nu sta heel inspirerend vond. Een reactie als deze had ik even nodig om weer te willen bloggen. Nou ja, willen.. Willen is een groot woord. Misschien meer het feit dat ik op mijn werk de hele dag op de computer hang, maar daar heb ik geen toegang tot foto’s, alleen tot inspiratie (er komt vast nog eens een werkblog online). De thee is bijna klaar, dus ik ga eens even kijken welk smaakje ik ga drinken zo. Herfststorm denk ik, want die is zó lekker!

*pling*
Het is inderdaad herfststorm geworden. De thee is nog erg heet, dus ik wacht even. Waar zal ik eens verder over gaan? Oh ja, Coco vind een van mijn planten erg lekker, en die is dus al weer bijna dood. Echt heel erg jammer! Mijn koffieplantje vindt Daisy heel erg lekker, maar niet zo lekker dat hij er dood van gaat. Eigenlijk had ik daar niet verbaasd over mogen zijn, want Daisy is ook de kat die de sigaretten uit de asbak jat. Nee, geen grapje.

Zoals ik nu blog, zo denk ik altijd. Het gaat van de hak op de tak, maar eigenlijk gaat het nergens over. Of juist overal. Zo heb ik het ergens over met Vriendlief, maar dan denk ik alweer ergens anders aan, en dan zeg ik uit het niks wat ik daar over denk. Waar vriendlief dan weer op denkt HUH!

Ik ga begin of eind maart beginnen met mijn rijbewijs! YEEEEY. Ik heb het theoriemateriaal al, en ik moet eerlijk zeggen dat het niet heel moeilijk is, maar toch redelijk pittig. De verkeersborden ken ik wel, maar merk dat ik het voorrang geven nogal lastig vind. Net als wanneer ik gas los, remmen of niks moet doen, maar dat stond ook niet in mijn boeken, misschien dat ik dat beter leer als ik eenmaal rijd. Hopen we dan maar.

Ik heb de smaak van het bloggen wel weer te pakken, ik moet eerst maar weer eens een ‘mood board’ voor mezelf maken met wat ik verder wil doen. En waar ik over wil bloggen. Het is persoonlijk, dus eigenlijk maakt het niks uit, maar voor mij wel. Want waar wil ik over bloggen!?

Ook is het vrij stil geweest op Youtube, ik wil graag verder gaan, want ik vind het echt leuk! Maar vriendlief wil niet bekend op mijn blog of in mijn video’s, dus moet dat op momenten dat ik alleen ben. En dat is nog best lastig als je samen woont op 50 vierkante meter :).

Mijn thee is op, dus ik ga er een eind aan maken. Ik hoop dat je kopje thee lekker was, die van mij wel in elk geval! Zo nu en dan komt het terug, want ik vind het wel fijn om op deze manier mijn gedachten vrij te laten, maar ik beloof dat ik er dan foto’s bij zal plaatsen, anders is het zo saai. Wat zeg je? Je lust geen thee, maar drinkt liever koffie? Dan denk ik dat je, je hier beter op je gemak zult voelen.

 

XOXO

 

7 thoughts on “Theetijd #1

  1. hahahahahaha in elk geval weer eens een update, en ik snap het wel allemaal hoor, toen ik met je vader samen woonde en wij allebei werkten en laat pas thuis waren, nog moesten koken en eten, bla… dan bleef er weinig tijd over voor iets anders en was je blij dat je even vrij was samen, al bestonden er toen nog geen blogs laat staan internet ;-)

    x

    Like

    1. Ja, maar ik mis mijn blog en de andere blogs wel! Hoe ik het ga doen, doe ik het, maar ik ga vanaf maandag weer blogs lezen, en wil vanaf volgende week weer volop aan de bak. Ik heb zoveel om over te schrijven, maar ik heb gewoon geen zin om er even voor te gaan zitten, omdat ik de hele dag op de computer zit op mijn werk, is té erg hahaha.

      Liked by 1 persoon

Praat gezellig mee!

