Verassing!

Nooit gedacht dat ik mijn oma verbaasd kon laten kijken, of überhaupt zou kunnen verassen, maar het is mij gelukt!

 

Afgelopen zondag moest vriendlief in Amersfoort zijn om een brief te posten voor zijn moeder. Ik was gewoon thuis en vriendlief vroeg mij of ik misschien zin had om mee te gaan. Is wel zo gezellig natuurlijk! Ja, had ik wel zin in, ik vind het echt gezellig om met zijn tweeën in de auto rond te rijden. Misschien een beetje stom, maar ach.

We waren ongeveer bijna in Amersfoort, toen vriendlief opeens zei: ‘waar ik moet zijn is echt dicht bij jou opa en oma’. Dus vroeg ik of we even koffie zouden halen, en dat vond hij prima. Toen we wat dichterbij waren vroeg hij zich hardop af of ze wel thuis zouden zijn. Ach ja, ik wilde ze verassen, dus ze waren er, en anders kregen ze een appje met, hallo!! IK WIL KOFFIE  THEE, waar zijn jullie?! Maar al snel werd duidelijk dat ze wel degelijk thuis waren, want ik zag de televisie aan staan.

Vriendlief parkeerde de auto, we stapten op het huis af en belden aan..

En daar kwam mijn oma aan, die ons eerst zeker een (halve) minuut verbaasd aan stond te staren alvorens zij vroeg of wij binnen wilden komen. Ik zag haar zich af vragen hoe het in s’ hemelsnaam kon dat wij daar op de stoep stonden. Dus verloste ik haar uit haar lijden en vertelde ik haar dat we in de buurt waren. We hebben gezellig een kopje koffie gedronken, en gespeeld met Teun & Thijs twee super lieve eigenwijze kittens die mijn veters erg interessant vonden, en was het alweer tijd om naar huis te gaan om de auto terug te brengen.

Ik hou wel van spontane verassingen :)

XOXO

10 thoughts on “Verassing!

  1. Hahahaha oma moet nog wennen dat er een rijbewijs in het spel is ;-) Ik had haar gezicht ook wel willen zien, volgende keer filmen :P En leuk dat je nu echt met Thijs en Teun kon spelen en doen.

    X

    Like

  2. Gezellig! Opa’s en oma’s vinden het al-tijd leuk als je even langs komt. Spontane bezoekjes vind ik ook altijd heel leuk! Ik doe het alleen zelf veel te weinig…

    Like

Praat gezellig mee!

