Singin’Sunday #22 (Goes Dutch)

Singin’Sunday is geboren uit mijn liefde voor muziek en zingen en laat ik jullie elke week mijn favoriete (meezing)nummers horenSINGINSUNDAYLOGO

Vandaag deel ik 3 nummers die mij hebben geholpen in moeilijke tijden, maar ook in fijnere tijden. Toen ik een paar jaar geleden down was, luisterde ik veel naar dit soort nummers, gewoon om ervoor te zorgen dat ik mij beter voelde bij het luisteren van dit soort nummers. Het jaar is bijna voorbij, nog een halve week, en dan luiden we de laatste en eerste dag van het jaar in, dus was het wel tijd voor een ‘special’ :)

Schouder aan schouder – Guus Meeuwis & Marco Borsato

 

Pak maar m’n hand – Nick & Simon

 

Harder dan ik hebben kan – Blof
https://youtu.be/Cj6zDJlk3Os

XOXO

6 thoughts on “Singin’Sunday #22 (Goes Dutch)

  1. Muziek kan zo belangrijk zijn in moeilijke periodes. Nou ja, eigenlijk is het altijd bij mij wel belangrijk. Het kan iedere emotie weergeven. Fijn dat deze nummers je door een moeilijke tijd heen hebben geholpen.

    Like

Praat gezellig mee!

