Kerst plannen 2015

Er ligt geen sneeuw, wij hebben geen kerstboom, de reclames maken het wel duidelijk, maar ik heb nog helemaal geen kerstgevoel. Misschien komt dat omdat het zonnetje regelmatig schijnt, of omdat de kerstboom niet in ons huisje pronkt. Wel hebben wij hele leuke kerstplannen gemaakt, en nu het bijna is, heb ik er toch wel zin in, met of zonder sneeuw!

 

Met kerst avond zijn wij gewoon lekker samen met de poezenkinders. We hebben afgesproken dat wij lekker ’s avonds een ontbijtje gaan eten (croissants, gekookt eitje, afbakbroodjes e.d.) en daarna weten we het eigenlijk nog niet. We hebben beide een zware week, dus we zullen wel vroeg gaan slapen denk ik ;)

Op 1e kerstdag zijn wij te vinden bij mijn schoonouders, en gaan wij lekker met zijn vieren gourmetten, bijkletsen en gezellig een borreltje doen! Altijd leuk!

Met 2e kerstdag kunnen wij waarschijnlijk de auto van mijn schoonouders pakken en dan gaan wij gezellig naar mijn opa en oma in Amersfoort. Mijn oma maakt altijd heerlijke diners met kerst, en dit jaar wil ze er helaas niks over kwijt, maar het beloofd in elk geval heel gezellig te worden!

Zondag zal ik mij wel overvol voelen en ga ik niet al te veel uitvreten. Ik heb wel een beetje aan mind mapping gedaan over mijn blog en YT kanaal, wat wil ik daar nou mee gaan doen? En welke weg wil ik echt op gaan, en ik ben van plan om dat zondag op mijn gemakje uit te werken.

Dan moet ik nog 3 daagjes werken en heb ik een mini vakantie van 5 dagen. Geloof mij, dit is ook wel echt nodig!

En natuurlijk:
2015-12-10 19.17.02

Welke plannen heb jij voor kerst dit jaar?
XOXO

14 thoughts on “Kerst plannen 2015

  1. hahahaha een beetje hetzelfde als die van jullie, mijn dochter is namelijk eerste kerstdag bij haar schoonouders dus zie ik haar niet. En tweede zie ik haar vanzelf bij haar opa en oma ;-) Hele fijne dagen lieverd, en tot zaterdag!

    X

    Like

  2. Help, vandaag eerst nog werken tot 4 uur, dan hopen dat er nog iets te krijgen is in de supermarkt en daarna een filmavond, denk ik. 1ste en 2de kerstdag worden gevierd met de familie en dit jaar hebben we eigenlijk een soort 3de kerstdag en die ga ik lekker lui op bed en de bank doorbrengen met een boek of een serie.

    Like

  3. Ik vier kerstavond (zo naar mijn schoonfamilie), 1e kerstdag (eerst samen ontbijten en dan naar schoonfamilie), 2e kerstdag (ontbijt met vrienden, dan samen cadeautjes en dan naar mijn familie) en 3e kerstdag (naar de Winter Efteling). En ik heb er echt zin in. Dat lente weer vind ik super jammer. Geef mij maar flinke kou. Want nu voelt het inderdaad niet echt kerst.

    Like

Praat gezellig mee!

