Reading challenge 2016

2015 kan voor mij niet snel genoeg over zijn. Vriendlief en ik hebben het op verschillende gebieden erg zwaar gehad, en ik kan niet wachten om dit jaar af te sluiten. Mocht je dat nog niet opgevallen zijn ;).

Zo ben ik al bezig met plannen voor 2016! Ik ga natuurlijk een nieuwe reading challenge aan, alleen dit jaar niet (alleen) via GoodReads, maar mijn ‘hoofd’ challenge zal op Hebban te vinden zijn!

Hebban is eigenlijk een soort GoodReads, alleen dan helemaal Nederlands, en als ik opzoek ben naar nieuwe boeken begin ik steeds vaker eerst op Hebban te kijken. Het enige nadeel vind ik dat je er nog geen app van hebt, of dat ik een banner op mijn blog kan plaatsen, maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk ;)

Ik zal natuurlijk updates houden van wat ik lees, en de eerste twee boeken heb ik al op mijn e reader gezet!

Ik ben van plan om in 2016 30 boeken te gaan lezen. Dat is inderdaad hetzelfde aantal als in 2015, maar in 2015 heb ik hem niet gehaald, dus ik ga er gewoon opnieuw voor!

Kun jij ook niet wachten om het jaar af te sluiten?

XOXO

14 thoughts on “Reading challenge 2016

  1. Je weet ik zie dat anders, ik heb mijn jaar al afgesloten en de mijne is al begonnen op mijn verjaardag, dat zie ik als mijn persoonlijk nieuwjaar.

    Lezen, of ik dat vaker ga doen? Ik lees wel degelijk maar allemaal naslag boeken, of het meeste dan in elk geval, gewone leesboeken heb ik er maar 1 of 2 gelezen in het afgelopen jaar? ;-)

    X

    Like

  2. 30 boeken, dat haal ik bij lange na niet Haha. Dus super als het je lukt in 2016! Ik heb eerst nog heel veel zin in de kerst, ben nog niet zo met het nieuwe jaar bezig. Komt na de kerst denk Ik :)

    Like

  3. Ik kan ook niet wachten tot dit jaar voorbij is, maar om hele andere reden – de druk op het werk rond de feestdagen is me iets te groot. Niet genieten dus. Ook ik wil in 2016 meer gaan lezen, vooral gewoon meer tijd voor mezelf om mijn brein eens écht uit te schakelen. Met een boek lukt dat meestal wel :)

    Like

  4. Ik ben juist blij dat het jaar nog niet is afgelopen ;) Kerst en oud en nieuw vind ik altijd heel erg gezellig, en daarnaast hoef ik dit jaar nog maar drie dagen te werken en de rest heb ik vrij! Een paar heerlijke weken dus nog in het verschiet waar ik optimaal van wil genieten :)

    Maar voor jou dan ook wel weer fijn dat het nieuwe jaar bijna in zicht is zodat je met een frisse start 2016 tegemoet kan!

    Liked by 1 persoon

  5. Veel lees plezier ! Ik wil zeker in 2016 meer boeken gaan lezen, zo heerlijk. Gaat zeker goed komen aangezien ik van de sint en kerstman heel wat toffe boeken heb gehad ;-) Ik ben ook echt mega fan van hebban, vind het een hele handige site en hou hier al mijn te lezen en gelezen boeken op bij.

    Like

Praat gezellig mee!

