Lies aan de zero.

DAYZEROLOGO

In plaats van goede voornemens, kick ik het jaar af met een project, mét eigen logo! Hoe leuk.

Het Day Zero project
Het day zero project, of 101 doelen in 1001 dagen (2,7 jaar geloof ik) is in Zeeland door Michael Green bedacht. Want waarom zou je, je aan goede voornemens binden die je toch niet gaat volgen, als je er ook een project van kunt maken met dingen en doelen te verwezenlijken in bijna 3 jaar? Juist. Het geeft je meer tijd, of in elk geval het gevoel dat je meer tijd hebt dan ‘maar een jaar’.

Maar waarom doe jij eraan mee Lies?
Ik zal bekennen dat Vriendlief en ik over het algemeen niet een al te best jaar achter de rug hebben gehad. Ik zal er niet teveel over zeggen, dat wil ik ook niet, omdat het mijn verhaal niet is om te vertellen. Door de gebeurtenissen die ons – vooral Vriendlief zijn overkomen dit jaar ben ik gaan beseffen dat het leven te kort is, en voor je het weet is het (bijna) over. Als je meer over deze gebeurtenissen zou willen weten mag je me altijd mailen, maar nogmaals, het is niet (alleen) mijn verhaal om te vertellen, maar meer die van Vriendlief en mij, en Vriendlief heeft duidelijk aangegeven niet teveel op mijn blog te willen verschijnen en daar heb ik respect voor.

Maar ik dwaal af (what else is new?)

Ik heb dus besloten dat het leven te kort is, en dat ik wil genieten. Er  staan ook zeker serieuze dingen in de lijst hoor, daar niet van. Maar ik wil gewoon bewust dingen gaan doen die mij en de mensen om mij heen blij (kunnen) maken, vandaar deze lijst. Er staan serieuze, maar ook zeker minder serieuze dingen tussen.

Verdere informatie
Als je meer wil weten over het Day zero project, kun je dat hier vinden (mocht je er nog nooit van gehoord hebben) Mocht het je nog niet opgemerkt zijn dat er opeens met BAM PLOTS een pagina bij is gekomen kun je mijn lijst hier vinden. Ik begin dus op 1 januari (ik weet het, lekker cliché).  En er kunnen nog aanpassingen in komen, tot 1 januari. Misschien hoor, weet ik nog niet zeker.

Het logo heb ik voor mijn project zelf gemaakt, van een foto, en er tekst op geflikkerd, ik weet het, niet heel spannend, maar mocht je deze willen gebruiken voor jouw project? Zou ik het op prijs stellen als je mij eerst om toestemming zou vragen ;)

XOXO

Heb jij een Day zero project (gedaan?)

12 thoughts on “Lies aan de zero.

  1. Ik heb het wel voorbij zien komen, het spreekt me wel aan, maar niks mee gedaan. Ook hier iets te veel in het laatste jaar, maar het is duidelijk dat dat nog even aan houdt. Een lijst met positieve doelen, wensen, etc zou goed zijn, maar de energie is er op dit moment nog niet. Heel veel succes!!!

    Like

  2. Nee, nog niet gezien of van gehoord en dan lees en zie ik toch heel wat blogs, hahaha Ik ga later eens even rustig zien wat het is, de link volgen, en wie weet? ;-)

    En go for it, life can be short! Helaas maar waar, en niet alleen zijn verhaal, maar ook de onze, al weet jij dat niet meer, jij hebt zelf ook al zoveel dierbaren verloren veel te vroeg en te jong <3

    X

    Like

  3. Leuk baantje heb jij. :p Ik mag niet bloggen, o.i.d. op werk. Wel schoonmaken, heel veel schoonmaken. *yugh*. Op zich is zo’n day zero project best leuk. Heb het inderdaad wel meegekregen. *Checkt jouw lijst*
    Er staan behoorlijk wat leuke dingen op! Ik wil ook een smoothiemaker xD. Ennuh, wat zijn lempers? :O Anyways, veel succes! :)

    Like

Praat gezellig mee!

