Weekend zonder telefoon

Ik beloof plechtig dat ik niet meer zal zeuren over hoe traag mijn telefoon is, of dat ik hem uit het raam wil kiepen als hij niet doet wat ik wil. Amen.

Afgelopen weekend was ik even niet op mijn geliefde Sony Xperia Z3 comppact te vinden. Vriendlief heeft een nieuwe baan, maar hij had een tomtom nodig. Die hebben wij nog niet, dus heeft hij even mijn telefoon meegenomen. Ik had dus zijn telefoon, maar dat is een langzaam oud ding die snel vervangen moet worden.

Ik kwam vrijdagavond thuis in de hoop herenigd te worden met mijn geliefde telefoon, maar helaas. Vriendlief was mijn telefoon op zijn werk vergeten. Hij lag wel veilig. Dat dan weer wel.

Maandag (gisteren dus) heeft vriendlief mijn geliefde weer opgeduikeld, en werd ik gisteravond eindelijk weer herenigd met mijn geliefde Sony.

Eerlijk? Zo erg heb ik mijn telefoon niet gemist. Hij is stiekem een verlengstuk geworden, maar het enige dat ik miste, was dat ik niet meer kon CandyCrushen op mijn werk, want dat kon de telefoon van Vriendlief niet aan. Voor de rest? Lekker rustig :)

XOXO

14 thoughts on “Weekend zonder telefoon

  1. LOL, ik moet er nog steeds om denken, dat als ik naar mijn werk ga, dat ik hem nu eigenlijk wel mee moet nemen, als ik dan ga wandelen met de cliënten en er gebeurd iets onderweg, dat ik kan bellen onderweg. Dat lukt aardig ;-)

    X

    Like

  2. Haha is stel mij ook weleens voor hoe het zou zijn om een dag zonder telefoon door te komen :D Lijkt mij ook wel heerlijk rustig hoor. Nu nog eens mijzelf ertoe zetten om dit echt eens te gaan doen :)

    Like

Praat gezellig mee!

