Birthday

Gisteren was mijn moeder jarig. Eigenlijk  zou ze het niet vieren, maar we mochten wel even koffie komen drinken, en dat hebben we gisteren gedaan. Gezelligheid alom!

 

Mijn moeder is gisteren 44 jaar geworden. Vriendlief en ik waren er als eerste, rond half 1. Rond half 2 kwamen mijn opa en oma, die hadden taart meegenomen, en mijn oma had een vest voor mijn moeder gehaakt, die erg mooi is geworden en haar ook heel mooi staat.

Mijn nicht en broer kwamen er als laatst, die kwamen rond half 3, en het feest was compleet. We hebben lekker gekletst, koffie gedronken en taart gegeten. Er moest een kabeltje omgelegd worden. Mijn broer en opa hebben dit even geregeld.

Vriendlief vroeg nog aan mijn oma wat de plannen voor kerst waren, eerste kerstdag zijn we bij mijn schoonouders, 2e kerstdag wordt waarschijnlijk lekker dineren bij mijn opa en oma, nu al zin in! De eerstvolgende verjaardag speelt zich in Amersfoort af, namelijk mijn opa die op 21 december jarig is. Mijn moeder is altijd de eerste die een ‘feest’ geeft, de kop voor december is eraf. Nu op naar kerst, en nog veel meer gezelligheid!

XOXO

13 thoughts on “Birthday

Praat gezellig mee!

