Aparte zoektermen

Eigenlijk kijk ik er bijna nooit naar, zoektermen op mijn blog. Je kunt via Google Analytics (ofzo) kijken wat de zoektermen zijn, maar helaas, WordPress ondersteund dat niet (tenminste niet op de gratis versie), dus ik kan helaas niet alles zien, maar soms komt er wel wat voorbij, en dan lig ik toch nog best dubbel.

De eerste die ik heb opgeduikeld is niet zozeer grappig, maar is in 2014 en in 2015 wel het meest gezochte onderwerp, waardoor de mensen mijn blog hebben kunnen vinden. Het word gezocht op vele verschillende woordspelingen, maar Betoog pesten, staat al 2 jaar op nummer 1!

daarnaast zijn er nog een aantal erm. aparte zoektermen opgedoken in het jaar 2015 :

Duitse vloggers
Ik heb 2 keer gevlogd, een keer was een dagje met mij mee, en de andere keer was de roomtour door ons huis. Maar in het Duits? Ik heb het wel een paar keer over mijn Duitse lessen gehad, maar om dat dan te zien als Duitse vlogger? Zoveel Duits kan ik niet…

Ik werk bij eemhof
Dat is heel leuk natuurlijk, ik helaas niet meer, sorry!

Oud verhaal angst tandarts
ik geloof dat dit verhaal stamt uit januari 2015, en zoals wij allemaal weten is dat natuurlijk alweer het steden tijdperk ;)

Liz Murry afgestudeerd.
Ik hoop dat degene met deze zoekterm het antwoord heeft gevonden, want al sla je me dood, ik heb geen idee wie dit is, dus of het antwoord p[ mijn blog staat…?

Ik bril bord lezen
Ik zou eerst leren spellen denk ik..

Cherryfizz depressief
Voor zo ver ik weet niet, ze heeft wel haar blognaam veranderd, en is een tijdje afwezig geweest, maar depressief? Nee hoor, volgens mij had ze gewoon even geen zin meer in bloggen ;)

First class Almere petit restaurant
ik heb nooit echt uitgelegd wat er gebeurd is he, nadat ik hier kort heb gewerkt geloof ik. Ik zal er binnenkort eens uitgebreid over schrijven! Beloofd :)

Fairytale life betekenis
Uhm, een sprookjesachtig leven.

Ik was bijna perfecte partner
Ik hoop maar niet dat mensen denken dat ik een perfecte partner ben, want dan kan vriendlief beamen hoe ver ik daar vandaan zit ;)

Banaan juist openen
Men neme, de banaan, Begint aan de bovenkant, waar de tros aan heeft gezeten, men knakt het ‘stokje’, en dan kun je hem ‘schillen/pellen/openen’ Ik hoop dat je iets hebt aan deze informatie :)

Praktijk school HBO
Ik hoop niet dat deze arme ziel erop hoopte dat er een hbo praktijkschool bestaat. Ik mag nu naar het HBO als ik dat wil, maar ik heb er wel erg hard aan moeten trekken, de weg van praktijk onderwijs naar het HBO is zwaar, maar zeker niet onmogelijk, en als ik mijn 1e niveau 4 opleiding afgerond had, kon ik op mijn 21e instromen op het HBO, dus blijf vooral studeren!

Ik heb een bril
Ik ook, vervelend he?  (hoewel, wij brildragers zijn wel hip, we hebben een bril, maar dan met echte glazen, hoeven niet te doen alsof)

Cup of tea? Examen resuelto
Als ik logisch nadenk was er iemand benieuwd naar de examen resultaten, helaas, deze heb ik niet voor je, maar ik hoop dat je deze wel hebt gevonden!

XOXO

 

 

7 thoughts on “Aparte zoektermen

Praat gezellig mee!

