Gelezen in 2015

Ook dit jaar heb ik weer meegedaan aan de Reading Challenge van Goodreads! Helaas heb ik hem dit jaar niet gehaald, hij stond op 30, maar heb er 18 uit kunnen lezen dit jaar. Net zoals met veel andere dingen ben ik er niet aan toegekomen in het tweede deel van dit jaar.

De boeken die ik wel heb gelezen:

Vlinders – Simone van der Vlugt (01-01-2015)
Shopaholic! naar de sterren – Sophie Kinsella (05-01-2015)
Zomernacht – Kristin Hannah (05-01-2015)
Ken je me nog? – sophie Kinsella (12-01-2015)
Stuk – Judith Visser (20-01-2015)
Hou je mond – Sophie Kinsella (26-01-2015)
De boodschapper – Markus Zusak (02-02-2015)
Op klaarlichte dag – Simonde van der Vlugt (05-02-2015)
Wat spook jij uit – Sophie Kinsella (18-02-2015)
Aanpakken – Sophie Kinsella (04-03-2015)
De Tennisparty – Madeleine Wickham (29-03-2015)
Mag ik je nummer even – Sophie Kinsella (29-03-2015)
Schaduwzuster – Simone van der Vlugt (16-04-2015)
Het Bosgraf – Simone van der Vlugt (27-07-2015)
Herfstlied– Simonde van der Vlugt (28-07-2015)
Jacoba, Dochter van Holland – Simone van der Vlugt (25-08-2015)
Lieve Mamma – Esther Verhoef (05-09-2015)
De Lege stad – Simone van der Vlugt (19-09-2015)

Zoals je kunt zien ben ik voor de zomer het meeste aan lezen toe gekomen, terwijl ik toen in een drukke periode zat. Ik gebruik het lezen echt om tot rust te komen, en dit is in het tweede deel van het jaar niet nodig geweest. Jammer maar helaas! Volgend jaar ga ik gewoon weer proberen voor de 30 ;)

XOXO

14 thoughts on “Gelezen in 2015

  1. Het is pas 3 dec. je hebt nog even, hahahaha en volgend jaar een dag extra, schrikkeljaar ;-) Ik vind het knap hoor, ik geloof dat ik er minder dan 10 kan tellen, als ik 5 zeg is het al veel, maar zitten ook veel boeken bij, waar ik bij hoofdstuk 4 ben afgehaakt, dus wel gestart maar als het bij hoofdstuk 4 nog niet tot mij doordringt, kap ik ermee

    X

    Like

  2. Mijn doel stond op 50 en ik heb nog niet eens gekeken hoeveel het er uiteindelijk zijn maar ik weet dat ik ‘m niet gehaald heb. Lezen staat al maanden op een laag pitje.. Gewoon niet meer gelezen sinds de zomer..

    Like

  3. Ik heb soms periodes dat ik veel lees, en soms dat ik series kijk. Volg nu Pretty Little Liars (aanrader!) en ben bijna bij. Ga dan weer naar de boeken. :)
    Simone van der Vlugt is een goede schrijfster trouwens, ook voor kinderen/jongeren. :)

    Like

      1. Oh is het echt zo erg? :O Ik heb nog 6 afleveringen te gaan. Maar, het schijnt dat het vervolg niet/minder zal aansluiten omdat het x jaar later is. Heel leuk, om een serie te kijken nadat het een hype is geweest en het internet er dus al mee vol staat. :/ Moet ook eerlijk zeggen dat het soms wat lang duurt, en toch… toch blijft het spannend. :D

        Like

        1. Jaa, klopt, is 5 jaar later, maar ik denk dat de dingen niet zijn zoals ze lijken eerlijk gezegt, want degene die is reveald als A, die verdacht ik al heel snel dus voor mij een beetje te voor de hand liggend

          Liked by 1 persoon

          1. Dus, je denkt dat er na 5 jaar toch nog weer een andere ‘A’ is? Pfff, over stalken gesproken. Waar haalt zo iemand de tijd vandaan. :O Ik heb niet eens genoeg tijd om twee verslagen tegelijk te schrijven, dus moet nu kiezen welk vak ik ga afronden.

            Like

              1. Ja, vervelend hè! Heb nu maar gekozen voor dat onderzoek omdat ik moeilijk mijn groepje kan laten zitten. Dat paper voor het andere vak schrijf ik dan wel in de kerstvakantie. Over opoffering gesproken, haha, want de enige vakantie die ik in een jaar heb, is de kerstvakantie.

                Like

Praat gezellig mee!

