Singin’Sundag #21

Singin’Sunday is geboren uit mijn liefde voor muziek en zingen en laat ik jullie elke week mijn favoriete (meezing)nummers horen

Ja ja, ik heb Spotify! Dagelijks blader ik door de verschillende playlists en (nieuwe) nummers die Spotify te bieden heeft. Zo ben ik ook een aantal oude nummers weer aan het herontdekken, maar kom ik ook eerder nieuwe leuke nummers tegen. Mijn inspiratie was een beetje op, maar ik heb weer een aantal leuke meezingers voor jullie opgezocht!

Locked away – Adam Levine & R. City

 

Hula hoop – OMI

Doet me denken aan de heerlijke zomer avonden, als ik dit nummer hoor heb ik wel zin om met een rosétje op het strand te zitten (of gewoon lekker te dansen, ook helemaal prima!)

 

Happy (Singin’)Sunday!
XOXO

 

 

 

4 thoughts on “Singin’Sundag #21

Praat gezellig mee!

