Babbel uurtje

Ik ben afgelopen week ziek geweest, ik had jullie op Twitter beloofd om zaterdag een update te schrijven, maar ik werd ziek, kreeg bezoek en had maar liefst twee sollicitatie gesprekken op 1 dag! Ja, ik heb een hoop te vertellen!

Afgelopen vrijdag had ik twee sollicitatie gesprekken. Ik werd al een beetje ziek, en daar baalde ik van, maar dat mocht de pret natuurlijk niet drukken! Vol goede moed ging ik erheen. 1 van de sollicitatie gesprekken was in het WTC gebouw in Almere, naast het station, als kantine achtig medewerker, en helaas, dat is op 0 uren basis, maar ik ben zó wanhopig dat ik alles aanpak, en er zijn doorgroeimogelijkheden! Kijk daar zoeken we naar :). Het tweede gesprek was in een Callcenter, waar ik moet gaan bellen naar donateurs van goede doelen om te vragen of ze meer willen doneren of hun abonnement willen verlengen. Daar heb ik vanmiddag een 4 uur durende training voor, waarna ik een proefmaand inga, en daar kan ik mijn rooster zelf invullen YESS.

Zaterdag hadden we bezoek, mijn zwager, zijn vriendin en mijn schoonmoeder kwamen langs en zijn we even de markt op geweest. Heel gezellig! Helaas was ik in een dag tijd al een stuk zieker geworden, dus toen het bezoek weg was ben ik lekker in mijn bed gaan liggen en heb ik zaterdag en zondag heul veul geslapen!

Daarnaast ben ik sinds een week of twee hopeloos verslaafd aan, jawel de Sims 3! Ik ben daar bezig met de 10 generatie challenge, maar wil graag de originele spellen gaan opsparen en dan wil ik eens gaan kijken of ik jullie (met filmen) mee kan gaan nemen in mijn challenge, lijkt me wel erg leuk! Daarnaast ben ik nog erg aan het twijfelen of ik voor de sims 3 of de sims 4 ga, want heb heel veel slechte dingen over de sims 4 gehoord, waardoor ik denk ik toch bij de sims 3 blijf. Maargoed, dat is voor latere zorg, als ik het kan betalen :P.

Verder ben ik nu aan de beterende hand, zijn onze draken gezond, zijn wij gezond en leven we op tosti’s. Het leven is op dit moment een beetje zwaar (iets met geen geld hebben), maar daar komen we ook wel weer doorheen. Voor nu moeten we de orde op zaken gaan stellen en zorgen dat we een dak boven onze hoofd houden.

Ergens deze week komt er nog een stukje over hét discussie punt van dit moment online, oh jawel, de Asielzoekers. Ik ben dan ook nu al benieuwd naar jou mening hierover, dit zal ik gaan meenemen, voor nu, tot blogs!

XOXO

8 thoughts on “Babbel uurtje

Praat gezellig mee!

