Singin’Sunday #19

Singin’Sunday is geboren uit mijn liefde voor muziek en zingen en laat ik jullie elke week mijn favoriete (meezing)nummers horen!

Ja ja, we moeten er aan aan geloven mensen. Het is herfst! Jullie konden vorig jaar al lezen wat ik van de herfst vind, niet mijn favoriete seizoen, maar ergens vind ik het ook wel lekker, de pepernoten komen weer terug, de wereld wordt een schilderij door de gekleurde bossen en de warme chocolademelk met slagroom is weer terug! Vandaag laat ik jullie een paar van mijn favoriete herfst songs horen.

Autumn leaves – Ed Sheeran
Prachtig nummer dit! En natuurlijk door Ed Sheeran, die een prachtige stem blijft hebben, maakt niet uit wát hij zingt, alles is prachtig

The Neighbourhood – Sweater weather
Een lekker vrolijk nummer, over het donkere weer, en of zij opgewarmd wil worden door hem. Nou, ik moet deze koude dagen zeker opgewarmd worden, en vriendlief is helaas mijn slachtoffer

Daughtry – September
Deze kende ik nog niet, en ben ik heel stomtoevallig tegengekomen. Ik heb er even naar geluisterd en vind dit ook echt een mooi nummer!

2 thoughts on “Singin’Sunday #19

Praat gezellig mee!

