Wandelen in de buurt.

Gisteravond ben ik lekker op stap geweest met de camera, en heb ik een paar mooie plaatjes geschoten, al zeg ik het zelf!

DSCF6011 DSCF6012
DSCF6023 DSCF6029

DSCF6036 DSCF6043

DSCF6045 DSCF6047 DSCF6054 DSCF6055

DSCF6089 DSCF6106

Ik heb gewandeld in een ‘parkje’ achter ons huis, die zich tussen Staatsliedenwijk en Waterwijk bevind. Er zitten weer plaatjes tussen waarvan ik verbaasd was dat ík deze had geschoten, maar toch is het echt waar! Misschien maar eens gewoon geloven dat ik foto’s kan maken, en mezelf amateurfotografe gaan noemen ;)

XOXO

14 thoughts on “Wandelen in de buurt.

Praat gezellig mee!

