Ik keek een horrorfilm..

Vriendlief is dól op Horrorfilms. Vooral met mij, want ik ben best een bange poeperd. Zondagavond (yup, de nacht van de onweersbuien) keken wij een horrorfilm, namelijk Sinister, ik heb gegild, en heb vriendlief meerdere malen laten schrikken, omdat ik zelf echt heel erg schrok.

Ik heb nooit echt ‘enge’ horrorfilms gekeken. Ja Chuckie, toen ik 15 was, heb ik een week al mijn poppen verstopt, maar goed, dat was zo lang geleden dat die niet meetelt. Vind ik. Vriendlief en ik hebben laatst ook The Grudge 2 gekeken, maar daar was ik ook niet echt gecharmeerd van. Sinister is echter andere koek. Ik heb denk ik 3 keer gegild tijdens de film. Ja, echt gegild, omdat ik echt heel erg schrok.

Ik ben best een bange poeperd, en daar kom ik open en eerlijk voor uit. Maar ik heb nog nooit een film gezien waar ik zo erg van schrok. Nu weet ik niet of ik nou gewoon niet zoveel horrorfilms heb gekeken, of dat degene die ik heb gekeken nou gewoon niks voorstelde.

Toen de film afgelopen was, begon het hier te donderen als een gek. Nu ben ik ook niet echt dol op onweer, dus je snapt wel dat ik het 5 uur heb zien worden, en dus niet heel veel heb geslapen, hállo wallen!

Ondanks de spanning, en ondanks de schrik momenten (waar Vriendlief nátuurlijk misbruik van maakte) vond ik het wel een hele spannende film! Sinister 2 draait nu in de bioscoop, en ik wil deze ook graag zien! (al weet ik niet of ik deze in de bioscoop ga kijken, gillerd die ik ben)

XOXO

12 thoughts on “Ik keek een horrorfilm..

  1. OMG, ik heb nooit gemerkt dat jij na het kijken van Chuckie je poppen hebt verstopt, hahahaha

    Ennuh, feitje, omdat jij zo’n poeperd was, want we hebben het echt wel gestimuleerd om jou te leren thrillers en horrors te kijken, je vergeet nog Rose Red, je durf dat muziekje niet eens meer te draaien, lol… die heb je ook uitgekeken maar hoe…. Dus ergens heb ik het ook een beetje vermeden om jou dat soort films te laten zien of mee te laten kijken. Dat ga je niet triggeren bij een tiener als het echt fout of niet goed gaat ;-)

    X

    Like

  2. Hahaha ahhh arme jij. Ik kijk er niet vaak naar maar op z’n tijd vind ik een enge film heerlijk. Sinister wil ik wel zien.

    Like

Praat gezellig mee!

