Singin’Sunday #18

Singin’Sunday is geboren uit mijn liefde voor muziek en zingen en laat ik jullie elke week mijn favoriete (meezing)nummers horen!

Vandaag geen videos met songteksten, maar disney muziek, met de officiële videoclips!

Samuel E.Wright (AKA Sebastiaan de krab) – Under the sea

Fun Fact, wist je dat in het begin Donald, Mickey en Goofy in het publiek zitten als ‘koning Triton’ aankomt? Dit omdat dit de laatste ‘echt’ getekende film was van Disney. (of het was een jubileum film, dat kan ook)

Robin Williams (AKA Genie) – Friend like me

Fun fact, op dit nummer heb ik met Synchroonzwemmen ooit nog op gezwommen, kon dit nummer toen niet meer horen :)

Vanessa Williams – Colours of the wind

Fun Fact, Wist je dat toen deze film uitkwam (1995) het 400 jaar geleden was dat Pocahontas ook echt geboren was. Toeval much!? Disney kennende, vast niet.

Celine Dion & Peabo Bryson – Beauty and the Beast

Fun Fact, De naam van ‘het beest’ of eigenlijk de prins is Adam, dit wordt alleen nooit in de film verteld.

Happy Sunday!
XOXO

One thought on “Singin’Sunday #18

Praat gezellig mee!

