Slofjes!

DSC_0643

Jaaa! Ik heb alvast (veel te vroeg) sloffen gekocht! Ik vind het niet fijn om op blote voeten of op sokken te lopen. Maar in een schoon huis loop ik ook niet graag op schoenen, eigenlijk loop ik nooit echt graag op schoenen, dus koop of krijg ik eigenlijk áltijd sloffen, maar deze koop of krijg ik eigenlijk ook áltijd te laat, namelijk als het seizoen al lang en breed voorbij is! Nu heb ik een paar sloffen waar ik echt vreselijk verliefd op ben, die aan de binnenkant fluffy (en dus warm!) zijn, en krijg ik nu al complimentjes over warme voeten in bed, terwijl die eigenlijk áltijd koud zijn!

DSC_0646

De zoektocht was lang en pijnlijk. Want ik ben geen makkelijke shopper. Het moet namelijk lekker zitten, de prijs moet vergeleken worden, ik moet er verliefd op zijn.. Nee shoppen met mij is geen pretje. Ik heb ook eigenlijk jaaaren naar gezocht (of ik heb gewoon voor het eerst serieus geshopt, dat kan ook.) naar lekkere slofjes!

DSC_0648

Ze zijn lekker girly, stoer, fluffy, gehaakt, en hebben een harde onderkant, oh, en er zitten twee fluffy bolletjes aan! Ik ben een gelukkige sloffendraagster!

DSC_0647

Ik heb de sloffen gekocht bij Vanharen, voor €9,95. (ik zie net dat mijn sloffen niet meer in de webshop te zien zijn, maar er zijn nog genoeg andere leuke sloffen, de keuze was ook erg moeilijk!)

XOXO

17 thoughts on “Slofjes!

  1. Ze zijn zeker erg leuk, en natuurlijk heb je weleens voor sloffen geshopped maar dat is al heel lang geleden, je hebt ze altijd zelf uit mogen zoeken. Hier ben ik ook aan nieuwe sloffen toe, deze loop ik ook al 3 jaar op en zijn gewoon op en vallen van mijn voeten af, niet eens echt warm meer.

    X

    Like

  2. Ik heb zulke sloffen vorig jaar van mijn schoonouders gehad, ik was net geopereerd aan mijn rug. Nou meid ik zou mijn rug breken over die pantoffels, ik dacht zij hebben vast een enorme hekel aan mij. Het zijn hele leuke slofjes, en ik hoop dat deze van jou steviger zijn dan die van mij waren. Nu heb ik spaanse sloffen die aan de voorkant kapot zijn, ook deze zijn levensgevaarlijk, moet eigenlijk nieuwe hebben.

    Like

  3. Ja lekker he? Ik ben ook een sloffendrager, alleen is het om ze aan te trekken me nog wat te vroeg en leg ik het nu nog af. Maar straks als de temperatuur weer gaat zakken….heerlijk! En ook met lekkere warme fluffy dekentjes op de bank straks in de herfst en winter, heerlijk dat dat er straks ook weer aankomt :-)

    Like

  4. Ik draag thuis het liefst gewoon sokken maar dat is niet heel makkelijk met 2 kwijlende honden.. steeds natte sokken enzo.. iellll..
    Je sloffen zijn cool! ik moet ook nog op zoek naar nieuwe, het liefst zo goedkoop mogelijk :)

    Like

Praat gezellig mee!

