Three Things tag!

Yay! Ik ben weer getagged! En jawel, weer door sammie! ;) Volgens mij vindt ze me heel aardig :P (of ze haat me, dat kan ook hihi)

Het is dus de bedoeling dat ik op de volgende vragen drie dingen beantwoord. Aangezien ik de laatste tijd zoveel aanwezig ben geweest  mag je hem overnemen als je hem nog niet gedaan hebt, maar ik vind het nooit leuk om iemand dubbel te taggen, dus here we go!

Drie dingen…
– In je tas
Sigaretten
Portemonnee
Troep

– op je bureau
Ehmm… Die heb ik niet, dat is mijn schoot hahaha. Ik zit altijd op de bank, maar om me heen ligt wel altijd van alles, standaard is wel
Sigaretten
Iets te drinken
Iets te (vr)eten

– Favoriete meubels thuis
De playstation 4
Ons heerlijke bed
Onze krabpaal

– Favoriete fruitsoorten
Aardbeien
BANAAN!!!!!
Meloen

– Blogs die ik dagelijks bezoek
Als ik aanwezig ben, bezoek ik alle blogs dagelijks, en als ik niet aanwezig ben, dan laat ik ook gelijk alles liggen, dus hier kan ik geen antwoord op geven helaas!
– Liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
Love me like you do

Thinking out loud

When i see you again (Nog geen fast 7 gekeken? OMG DIE MOET JE ZIEN!!!)

– Waar ik op dit moment aan denk
Mijn heerlijke nieuwe warme sloffen (morgen blogje)
Mijn lastige werk situatie (later meer)
En vannacht werd ik wakker en toen had ik een geniaal idee voor een leuke blogpost. Maargoed, toen werd ik vanmorgen wakker en was ik het (natuurlijk) weer compleet vergeten!
– Bloggers met een leuke persoonlijkheid
Sam, heel vaak moet ik lachen om haar blogs, en haar reacties zeggen soms gewoon PRECIES! wat ik bedoel
Dennisenzo, Die volg ik nog niet heel erg lang, maar ik vind dat hij echt heel leuk schrijft, en kan me helemaal in hem vinden. Volgens mij kun je goed met hem lachen :)
Saskia, van iliveformydreams, lijkt mij ook een geweldige vrouw om lekker mee te kletsen en te lachen! Ze schrijft erg leuk, en daarnaast lijkt het me ook een hele gezellige vrouw om een keer thee mee te drinken (want dat vindt zij ook lekker)
– Favoriete sporten
Slapen
Synchroonzwemmen
Hardlopen
– Waar ik gelukkig van word
Mijn twee dropjes, Coco en Daisy
Van mijn Vriendje! (ik had hem aangeboden een ‘koosnaampje’ voor mijn blog te geven, kwam hij met, ja is goed! Noem mij maar hijdienietgenoemdmagworden >.<)
Mijn nieuwe warme oh zo heerlijke warme sloffen!
– Favoriete Quotes
X Life is like a box of chocolates, you’ll never know what you get ~ Forrest Gump
X Love the life you live, and live the life that you live (geen idee, dacht dat ik hem zelf had bedacht, maar helaas kwam ik hem toen ook tegen bij iemand anders :P)
X Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you
– Vakantiebestemmingen
Uhm, ik wil nog zoveel zien!
Indonesië,
Italië
Frankrijk
En dan staan deze nog wel het hoogste op mijn lijst :)
– Die ik dit jaar wil doen
Aan mijn rijbewijs beginnen
Een assertiviteitstraining volgen
Nieuwe bank kopen
Zo, dat is een hele lijst geworden! Vind je hem leuk, neem hem dan vooral over! Morgen is er weer gewoon wat online, ik moet alleen even kijken of ik vandeweek tijd kan maken om weer eens lekker te gaan lezen, want op dit moment vlieg ik een beetje van hot naar her, óf zit ik gewoon lekker even op mijn gat :)
XOXO
9 thoughts on “Three Things tag!

  1. Hahaha, graag gedaan ;) Banaan is heerlijk ja, Love me like you do, heerlijk nummer inderdaad! Al een tijdje niet meer gehoord. Lief complimentje ook later in de tag, fijn dat je vaak moet lachen, daar doe ik het vaak voor :)

    Like

  2. Ontzettend leuk, en volgens mij heb je nog een paar tags staan die ik ook al uitgedeeld had, toen was je nog even druk, maar het is toch tag tijd in blogland op dit moment, dus zoek ze op? ;-) hahahaha

    Inspiratie genoeg, vooral de beauty tag? Budget beauty tag.

    X

    Liked by 1 persoon

  3. Leuke muziek nummers, de laatste kende ik nog niet.
    Overigens wat heerlijk jullie nieuwe huis! (Net even je vlog bekeken ;-)) Geniet ze samen van jullie eigen stek!

    Like

  4. Leuk ingevuld! En ja Thinking out loud<333 Geweldig nummer.
    En oh tijdens het lezen kwam ik mezelf tegen, super lief!<3
    Jij lijkt me (net als je moeder trouwens) echt een geweldig leuk en lief persoon. Jammer dat je niet meer bij de Eemhof bent als we erheen gaan. Had graag een theetje met je gedronken ;-)

    Like

    1. Ja, vlak nadat ik mijn ontslag had ingediend, zag ik dat jullie daarheen gingen inderdaad! Heel jammer, al denk ik niet dat mijn baas het mij in dank af zou nemen als ik gezellig aanschuif bij de gasten :P. Het personeel is (meestal dan) wel erg vriendelijk! (dat wordt er zo’n beetje met de hamer ingeslagen namelijk :))

      Like

Praat gezellig mee!

