Singin’Sunday #17

Terug van weggeweest, Singin’Sunday! Dit artikel zal weer wekelijks terug komen met muziek waar ik wel, of juist geen, persoonlijke band mee heb, wat mijn week heeft getekend, of gewoon waar ik op dit moment van geniet, zing gezellig mee!

Avicii – Wake me up

Als ik negatief denk, of het even zwaar heb, dan luister ik naar dit nummer, dit nummer is een stay positive, what ever happens nummer voor mij. Het heeft een vrolijke tune, al is het, als je goed luistert nog best een zwaar nummer, maar oh, wat een heerlijk nummer!

Cody Simpson – Pretty brown eyes

Ik heb deze artiest ontdekt via via, ik weet niet meer hoe, maar dit nummer, oh my, ik kan er de hele dag naar luisteren, heerlijk zomers! Luister ook vooral naar andere nummers van hem, heerlijk!

Lil kleine Ft. Ronnie Flex – Drank en drugs

Een paar weken geleden alweer zag ik een paar jochies, van ongeveer twaalf jaar, die dit nummer doodleuk aan het rappen waren… Echt, waar gaat de wereld heen, vroeger ging het alleen over alcohol, nu ook nog over drugs? X.X
Ik moet wel bekennen dat ik de beat echt goed vind, en daarom ook naar dit nummer luister.

XOXO

7 thoughts on “Singin’Sunday #17

  1. Het eerste nummer is zeker een lekker nummer op zijn tijd, en de tekst kan ook kloppen dan ;-)
    Tweede nummer inderdaad vrolijk, leuk :D
    Derde nummer, oké…. ik huur een meisje? hahaha Nou ja goed, The Beatles zongen al over drugs en zo ook George Michael en is echt van alles tijden, je moet het alleen weten…. Lucy in the Sky with Diamonds oftwel LSD: https://www.youtube.com/watch?v=NXXkq7l-wZg

    George Michael met Monkey, vervang het woord Monkey voor ‘drugs’ in het algemeen, 1987 ongeveer: https://www.youtube.com/watch?v=2qtg4L2TsL4

    X

    Like

  2. Avicii is op zijn tijd wel lekker om te draaien. Vooral ‘Hey Brother’. Die heeft toch wel een speciale betekenis gekregen voor mij. En dat drank en drugs nummer.. Tja, goedkope rommel scoort gewoon eh. Ze hebben iets gemaakt waar de jeugd om vraagt.

    Like

  3. Haha, Wake Me Up is eigenlijk wel dubbel! De tekst vind ik altijd zo zwaarmoedig, maar als ik het hóór, klinkt het allemaal zo van “yolo” en heel positief. Dus ik snap je zeker! Ook wat betreft “Drank en drugs”. Maar ik kan ook niet ontkennen dat ik dat nummer regelmatig draai omdat ik het stiekem wel een leuk liedje vind, ghèhè. En nou ja, dat dit soort muziek ook kinderoortjes bereikt viel te verwachten. Maar hé, toen ik een jaar of 12 was had je ook al wel soortgelijke onderwerpen bij liedjes van The Opposites, De Jeugd van Tegenwoordig en soortgelijke artiesten. En dan hebben we ’t toch alweer over 8 jaar geleden.

    Like

Praat gezellig mee!

