‘Weekendje’ Ermelo

DSCF5897

Het was eigenlijk de bedoeling dat dit blogje gisteren online zou komen, maar ik ben nou eenmaal lui. Afgelopen zondag tot en met dinsdag ben ik een ‘weekend’ naar mijn nicht in Ermelo geweest. Eigenlijk hebben we niet heel veel gedaan..

We hebben de Kinderen voor kinderen ‘film’ gekeken, waar dat ene nummer in voorkomt, waar ik de naam nou eigenlijk nog steeds niet van weet, maar goed, het is een film uit 1980 geloof ik?

Het kinderen voor kinderen ding begon er eigenlijk mee dat ik ‘treuzeltechniek’ opzette, op youtube. Dat vond ik altijd zo’n leuk nummer! En stiekem als kind heb ik dat nummer ook wel een beetje opgevolgd (en probeer nou maar eens te beweren dat jij dat niet hebt gedaan!)

DSCF5931

We hebben eigenlijk niet veel nuttigs gedaan, of eigenlijk ik niet. We hebben maandagavond gebarbecued, en dinsdag heb ik de hele dag niks gedaan, ja een spelletje gespeeld op de playstation. Dinsdagavond was het alweer tijd om naar huis te gaan. Oh, en we hebben op maandagavond een heerlijke (en mooie!) wandeling gemaakt! Alleen op een gegeven moment waren de batterijen van mijn camera leeg, en iemand was vergeten om de batterijen voor haar lieve nichtje op te laden :P. Gelukkig gebeurde dit pas aan het einde van de wandeling :)

DSCF5903

DSCF5912

DSCF5920

DSCF5941

DSCF5952

DSCF5923

DSCF5926

XOXO

7 thoughts on “‘Weekendje’ Ermelo

  1. Die treuzeltechniek ben je ooit al mee begonnen al heel jong…. hahahaha hebben we het nog weleens over :P

    Heerlijk dat je even weg bent geweest, en je hoeft soms ook niet veel te doen, dan is verandering van omgeving en huis en je geliefden alles wat je nodig hebt om even bij te tanken <3

    X

    Like

Praat gezellig mee!

