The watch

Gisteren  ben ik gezellig bij mijn BesteVriendinnetje in Lelytown op bezoek geweest. We zien elkaar tegenwoordig niet heel veel, maar na bijna 7 jaar vriendschap hebben wij áltijd wel wat te kwekken. Haar vriend was ziek thuis, en was er dus ook. Wel wat minder gezellig, maar dat mocht de pret voor ons niet drukken!

BesteVriendinnetje had ook nog een ‘laat’ verjaardagscadeau voor mij. Ik ben namelijk al járen opzoek naar een horloge. Ja, maar je hebt er zóveel, waarom koop je er niet gewoon een? Nou, mijn horloge moet 12 cijfertjes hebben, want dankzij mijn Dyscalculie heb ik moeite met het lezen van de tijd als er niet gewoon normale cijfers op staan.

Ze vertelde me ook dat ze het ook wel erg lastig vond, zoveel horloges, maar oh ja, er moeten cijfers op staan. Nou`, ik moet zeggen dat haar zoektocht is geslaagd, want ze heeft een prachtig, simpel exemplaar voor mij gekocht!

DSCF5859

Het is een simpel zilver horloge. Geen poespas. Ik ben van plan om hem dagelijks te dragen, dus hij kan werkelijk óveral bij. Geen gedoe met welke armband kan er nou wel/niet bij, geen gekloot, gewoon lekker simpel. Het is een vrij groot horloge, maar valt toch niet op door de simpele uitvoering. Een mooie grote armband erbij, en mijn outfit is áltijd compleet :).

DSCF5860Misschien wel het belangrijkste, hij heeft 12 cijfers! De meeste die dat hebben zijn ontiegelijk groot, alsof ze voor blinde zijn gemaakt. óf ze zijn zo klein, dat je een microscoop nodig hebt om de tijd te kunnen lezen. Zo irritant!

DSCF5862Zo, hij zit lekker om mijn pols! We moesten wel nog even naar de Lucardi, want het is een vrouwen horloge, maar de eerste keer dat ik hem omdeed, kon er nog een tweede pols tussen, dus voor ik op de trein naar huis ging, nog even langs de Lucardi, heeft de mevrouw daar vier schakels uit het horloge gehaald. Nu past hij precies! Echt een mooi ding, ben er zo blij mee!!

Het was gisteren ook redelijk mooi weer, en zijn we lekker aan de wandel gegaan, natuurlijk had ik mijn camera mee en hebben we een ‘shoot’ gedaan. Op een gegeven moment zei BesteVriendinnetje, jaa ik wil een foto samen, dus hop, wij twee maken wel ‘even’ een selfie met dat grote bakbeest. Was een mooi plan, alleen is de camera te groot. Op een gegeven moment hadden we zóveel lol, dat we in een deuk zaten, en dat leverde de volgende ‘spontane selfie’ op.

DSCF5858Lief Dinnetje, bedankt voor de super gezellige dag, en mijn geweldige cadeau! We spreken snel weer af! <3

Oh, ennuh, BesteVriendinnetje heeft ook een blog, die gaat over Beauty!

XOXO

9 thoughts on “The watch

  1. Oh wat een gaaf horloge, die vind ik ook ontzettend mooi, jouw vriendin weet toch nog wel wanneer ik jarig ben niet? ;-)

    Ik ben blij dat jullie eindelijk weer eens even tijd voor elkaar hebben gehad! <3 Ik mis haar en jullie ook zo nu en dan. :D

    X

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk horloge. En die dingen zijn idd moeilijk uit te kiezen. Ik ben ook nog steeds op zoek naar een goede. Wou altijd zo een als jij nu hebt zeg maar al lijkt mij digitaal ook erg fijn. Maar als ik een horloge heb pak ik als nog vaak mijn telefoon om te kijken hoe laat het is haha

    Like

    1. Ik moet zeggen dat ik nu wel steeds op mijn horloge kijk, ook omdat ik dat veel makkelijker vind dan op mijn telefoon kijken. Ik moet altijd doortellen met digitaal hahaha

      Like

Praat gezellig mee!

