Voorstelrondje

Er is alweer een hoop gebeurd. Helaas is Luna weer terug bij de ouders van vriendlief, het ging echt niet bij ons, zonder dat ze naar buiten kon. Het was gewoon zielig! Met pijn in ons hart hebben we haar terug laten gaan. Wel hebben we voor onszelf 2 vriendinnetjes erbij genomen, omdat we toch wel de poekies om ons heen miste. Je staat natuurlijk te popelen om ze te ontmoeten! Dus vandaar deze speciale voorstelronde, ontmoet; Coco & Daisy!

DSCF5790

Dit is dan Coco, we kregen haar met 8 weken, wat haar nu 10 weken maakt. Dat klopt, Coco is alweer 2 weken bij ons gezinnetje. De oplettende lezer had in mijn vernieuwde ‘the girl’ stukje al gezien dat ik het over een Coco en Luna had. Vriendlief en ik dachten, dat als we een speelmaatje voor Luna erbij namen, dat ze wat meer op haar plekje zou zijn. Helaas is niets minder waar en moest Luna toch weer terug. Maarja, we hadden Coco genomen omdat we een vriendinnetje wilde voor Luna, zodat ze niet zolang alleen zou zijn. Vriendlief en ik zijn veel thuis, maar overdag werken we natuurlijk, en ik vind het persoonlijk niet echt leuk om alleen te zijn, laat staan als kat, zo alleen in huis.

Dus zijn vriendlief en ik verder gaan kijken, en kwamen we uit op een boerderijtje in Nijkerk, daar komt Daisy vandaan!

DSCF5667

En dit is dan Daisy. Daisy is iets ouder dan Coco, ze was 10 weken oud toen ze hier kwam, dat maakt haar nu 11/12 weken. Ze waren niet direct vriendinnetjes met elkaar, ze moesten even aan elkaar wennen.

Het gebeurd regelmatig dat vriendlief of ik als krabpaal wordt gebruikt, en zijn dan ook bezig met het opvoeden van deze kleine draakjes. Daisy is helemaal wit, met een klein grijs vlekje op haar kopje. Coco ziet er meer uit zoals tijger, maar dan is het een vrouwtje.

Ik zal regelmatig proberen om de draakjes op de foto te zetten, en vertellen over de avonturen van Daisy en Coco.

En ja. Met dit blogje kondig ik officieel aan dat ik terug ben :)!

XOXO

9 thoughts on “Voorstelrondje

  1. Zodra het weer een beetje beter is, kom ik ze zeker even bekijken, dat wil ik al telkens maar ja, dan gaan de sluizen weer open. Ik ben heel erg benieuwd, ze zien er zo lief uit!

    X

    Like

Praat gezellig mee!

