Dag Eemhof, hallo Subway!

Ik was al een tijdje aan het rondkijken voor nieuw werk. Ik vond het heerlijk om te werken op de eemhof, ik had leuke collega’s, in de horeca werken beviel mij wel, en elke dag was een uitdaging! Toch heb ik afscheid genomen van mijn baan bij de eemhof en heb ik nieuw werk gezocht.

De bussen reden maar eens in de 2 uur, waardoor ik regelmatig anderhalf, tot ja inderdaad twee uur moest wachten op de bus, omdat ik net de bus had gemist. Ik ben dus opzoek gegaan naar werk in Almere, en deze heb ik gevonden, jawel bij de subway, onder de functie van ‘sandwich artist’. Mijn broodjes zijn nog niet perfect, en ik ben ook nog niet zo snel als de meeste van mijn collega’s, maar dat komt vast nog wel.

Deze week draai ik mijn eerste volledige week, en ondanks dat het minder uitdaging heeft dan de eemhof, want ik rende daar wel de benen uit mijn lijf, dag in dag uit, is het wel erg leuk. Ik heb afscheid genomen van leuke collega’s, maar krijg er ook leuke collega’s voor terug, wederom van mijn eigen leeftijd.

Ik kan nu lopend naar mijn werk, ik ben er met drie minuten. De broodjes van de subway zijn trouwens ook erg lekker! En de koekjes, ohmy, daar doe ik een moord voor!

Het grootste pluspunt is toch wel dat ik uiterlijk half 8 klaar ben, dat is echt heerlijk, het is gewoon nog licht als ik thuis kom, dat is toch best lang geleden ;).

XOXO

11 thoughts on “Dag Eemhof, hallo Subway!

  1. Leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Die reisafstand vind ik toch een wel best belangrijk aspect van werk moet ik zeggen. Zo een lange reistijd zou ik niet jaren volhouden ;)

    Like

    1. Ja opzich is mijn reistijd 20 minuten, maar je kan er helemaal niks, je zit best afgelegen op dat park, dus als je anderhalf tot twee uur moet wachten is dat vervelend. Ik zou het niet erg vinden om een uur te reizen.. In mijn eigen auto :)

      Like

  2. Dan ga ik je twee keer feliciteren. Gefeliciteerd met je diploma, super goed gedaan! En gefeliciteerd met je nieuwe baantje! Hopelijk ga je er veel plezier beleven. (Ja, ik weet het, het is werk, maar het is toch wel fijn om ook plezier te hebben met collega’s.)

    Like

Praat gezellig mee!

