Singin’Sunday #16

Singin’Sunday is geboren uit mijn liefde voor muziek en zingen en laat ik jullie elke week mijn favoriete (meezing)nummers horen!

Vandaag neem ik jullie weer een stukje terug in de tijd, maar dan met één nummer, die (bijna) elk jaar in de top 40 staat als zomer nummer.

2000

2003

2011

En dan, hoe tof is dit, een instrumentale cover, jazzy, heerlijk swingend :)

En dat was het dan voor deze week. Ik hoop dat je klaar bent voor de zomer met dit nummer :). Een paar keer opnieuw uitgebracht, en daarnaast ook een instrumental cover!

XOXO

8 thoughts on “Singin’Sunday #16

  1. Hè hè dank je wel Lies… Ik kwam gewoon niet meer op de naam Sunclub en het zal weken in mijn hoofd!!

    Geweldige nummers hebben zij.

    Like

  2. Jij? Op de jazz tour? Ohw? hahaha Morgen even luisteren allemaal, zien of ik dat herken van hier in huis uit die tijd, want zo zegt het mij even niks en ik zit nu radio te luisteren nog ;-)

    Like

Praat gezellig mee!

