Life is a song!

En toen kreeg ik het opeens druk en had ik geen tijd meer om te bloggen. In de tijd dat ik een soort vakantie nam van bloggen (maar dan in plaats van zon, zee in strand, kreeg ik, examens, bergen huiswerk en nog meer examens) begon mijn moeder met bloggen, en heeft ze mij getagged voor de life is a song tag :)

Wie is je favoriete artiest?
Pfoe, geen idee. Ik doe niet echt aan favoriete artiesten. Op dit moment luister ik veel naar Megan Trainor, maar dat nieuwe nummer van Kenny B. Vind ik ook wel tof. Nee, geen favoriete artiesten, eerder favoriete nummers. Ik heb als kind wel heel veel naar Britney Spears geluisterd.

Meghan Trainor en John legend – Like i’m gonna lose you

Kenny B. – Parijs

Britney Spears – Hit me baby one more time!

Zing je onder de douche?
Yup, hele liedjes. Als klein kind al verzon ik zelfbedachte liederen om die vervolgens onder de douche met heel veel passie te zingen (waarschijnlijk ook vals). Nu zing ik ook nog onder de douche, maar alleen als ik een bepaald nummer de hele dag al in mijn hoofd heb (wat redelijk vaak gebeurd!)

Als er nog geen internet bestond, welke cd zou je dan kopen?
Title van Meghan trainor staat sowieso al op mijn verlanglijstje, die wil ik echt heel graag op cd! Dus die :) En voor de rest, ik gebruik youtube voornamelijk als inspiratie, en om te kijken of het wat is voor ik het koop :)

Welke Artiest(en) heb je live gezien?
Ik heb Venice ooit live gezien, en daarnaast de opposites, vorig jaar op strandfestival ZAND!

Venice – Family tree

The opposites – Thunder

Van wat voor muziek – of nummer wordt je emotioneel?

Andrea Bochelli – Con te Partiro

Op dit nummer is mijn opa begraven, en moet nog steeds aan de begrafenis denken als ik dit prachtige nummer van hem hoor! Ik heb mijn opa niet lang mee mogen maken,en weet niet veel meer van de begrafenis, maar met dit nummer denk ik aan hem :).

Eminem – When i’m gone

Mijn vader heeft mij op jonge leeftijd in de steek gelaten, en toen dit nummer uitkwam (waarom, geen idee, heeft met totaal iets anders te maken) denk ik aan het verlies. Maar als ik dit nummer tijdens het hardlopen op zet, vlam ik mijn ronde. Het is alsof dit nummer mij ergens energie geeft, en dat is wel fijn, ondanks de nare gedachte (en betekenis) die achter dit nummer schuilt (voor mij dan)

Ik ga niemand taggen, maar zie je hem langskomen, en denk je hé! Dat wil ik doen! Neem hem dan vooral over :)

XOXO

22 thoughts on “Life is a song!

  1. En zo kan ik zien dat je moeder je goed heeft opgevoed, met muziek, zoals het hoort. Leuk om te lezen.

    Love As Always
    Di Mario

    Like

Praat gezellig mee!

