De eerste stapjes..

Ik zei het zaterdag al tegen vriendlief en familie ‘als het morgen mooi weer is, ga ik lekker op pad’. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb mijn nieuwe camera uitgeprobeerd (wel op de auto functie, eerst de basis, dan ingewikkeld doen) en heb een paar mooie foto’s gemaakt, al zeg ik het zelf. 1 van de onderstaande foto’s is van mijn sony xperia, ik vraag me af wie ziet welke foto ‘er niet bij hoort’ Enjoy!

DSCF5457
Foto vanaf de brug, vlakbij mijn huis. Dit water loopt door heel Almere haven.
DSCF5388
Ingezoomd. Heel mooi scherp!
DSCF5393
Kijken of ik de achtergrond onscherp kan krijgen. Mission accomplished :)
2015-05-08 10.31.46
Eenzaam margrietje
DSCF5443
Oude buurt, hier heeft mijn oma heel lang gewoond.
DSCF5433
Minder eenzame margrietjes.
DSCF5441
Vogeltje
DSCF5422
Eventjes pauze houden in de havenkom.
DSCF5442
Surfstrand. Hier kwam ik als kind al met mijn oma, nu kom ik er nog steeds, klein intiem strand. Heerlijk, alleen wel heel snel vol.
DSCF5454
Mooie roze bloemetjes, deze hingen over een tuinhek heen, vond ze echt heel mooi!
DSCF5387
Dit is ook vlak bij mijn huis, hetzelfde water, maar dan vanaf een andere brug.

Altijd lastig te zien vanaf een camera, maar ik hoopte al dat er mooie foto’s tussen zaten. Toen ik zaterdag avond thuis kwam heb ik een paar foto’s gemaakt van vriendlief met de hond, maar deze waren helaas overbelicht. Ik moet nog veel leren, dat kun je ook wel zien denk ik. Maar goed, het is een begin :).

XOXO

19 thoughts on “De eerste stapjes..

  1. Leuk he dat spelen met een nieuwe camera? Ik heb ook net een nieuwe camera en moet hem nog echt leren kennen, tot nu toe ook nog veel op de automatische stand gedaan. Leuke foto’s, vooral die met die onscherpe achtergrond! Hoe heb je dat gedaan?

    Like

    1. Geen flauw idee hahahaha ik heb hemook op automatisch staan, inzoomen, of heel dichtbij wat ik scherp wil hebben, dan eerst half indrukken, waardoor de camera scherp stel. Als je het niet snapt kun je me mailen :) :P

      Like

Praat gezellig mee!

