Feest

Oké, ik ben dan al jarig geweest, woensdag al natuurlijk. Vandaag vierde ik mijn verjaardag bij mijn moeder met familie, vriendlief en BesteVriendinnetje, tenminste dat was de planning…

Ik was al vroeg uit de veren en heb nog even 2 uur blogjes gelezen (hoi, ik ben toch eerder terug dan gepland). Ik kreeg een berichtje van mijn moeders die het fijn zou vinden als ik wat eerder kon komen, en dus uit de veren, omkleden en richting moeders.

We waren nog niet klaar, of mijn (onze) oom, nicht en broer (laaang verhaal) stonden om kwart over 1 voor de deur. Nu wist ik wel dat ik een gezamenlijk cadeau zou krijgen, maar wat dit was, was mij een raadsel. Ik had afgelopen week wat andere, dringendere zaken aan mijn hoofd dan mijn verjaardag, waar ik jullie later alles over zal vertellen, maar de grote dag was aangebroken en ik had er zin in!

BesteVriendinnetje kon op het laatste moment geen vrij regelen (ze was vergeten vrij te vragen) en was dus afgevallen. Helaas, andere keer dan maar.

Mijn opa en oma kwamen rond half 3 en toen iedereen dan eindelijk compleet was, (behalve vriendlief, die moest werken tot een uurtje of 16.00 en zou daarna komen) kreeg ik dan eindelijk mijn cadeau. Eerst een heel lief kaartje, waarna een cadeau volgde.

Willen jullie nu weten wat het is? Ja he, dat dacht ik al ;) Nog even geduld!!

Rond 17.00 kreeg ik een berichtje van vriendlief dat hij vast stond op Huizen station, en dat hij 3 kwartier moest wachten, wat hij nog niet wist was dat dit uit zou lopen tot anderhalf uur en dat hij mijn feest helaas niet kon redden. Mijn opa en oma bleven gezellig eten, en het was echt heel lekker! Mijn grootouders brachten mij rond kwart over 8 naar huis, en ik heb vriendlief opgehaald vanaf de bushalte.

Het klinkt zo misschien een beetje teleurstellend, maar niets is minder waar! Ik heb een hele leuke en gezellige dag gehad met mijn geweldige familie en we hebben weer lekker veel gelachen :)!

2015-05-09 21.58.50

YAY! Ik heb een camera gekregen! Ik ben er zo, zo ,zóóóó blij mee!!

2015-05-09 21.58.32

Camera met doos. Issie niet stoer <3

2015-05-09 21.58.42

En mijn nieuwe liefde alleen <3!

Vandaag ga ik lekker aan de wandel met deze vriend, en lekker op mijn gemak alles ontdekken.

Nogmaals, lieve familie, heeel heel heeeel erg bedankt <3!

XOXO

20 thoughts on “Feest

  1. Het was echt heel super gezellig en ik ben blij dat jij blij bent met jouw nieuwe camera, eindelijk! ;-)

    Ik was helemaal gaar, ik lag voor 11 uur al op bed en sliep <3

    Like

Praat gezellig mee!

