Een ‘kleine’ update

De laatste loodjes zijn nu echt begonnen. Ik heb nog 2 examens die ik moet doen (Engels Schrijven en Duits lezen) En we hebben met de opleiding een ‘uitje’ gepland staan en gaan in ieder geval op 19 juni met zijn allen naar België, om de organisatie van De zomer van Antwerpen (of zoiets) te ondersteunen. Ik vertel jullie vandaag hoe het met de laatste loodjes gaat.

Examens
We zijn er bijna. Nog 2 examens en ik heb alles gehad. Het einde qua examens is in zicht. Daarnaast heb ik 1 proeve van bekwaamheid afgerond, deze heb ik in de praktijk gehaald. Mijn verslag moet nog nagekeken en beoordeeld worden. Daarnaast ben ik nu bezig met mijn pr proeve. Daartussen heb ik nog een gesprek over ‘moeilijke termen’, waar ik dingen in de praktijk moet uitleggen. Als ik dit allemaal voldoende haal, mag ik mijzelf vanaf 30 juni 2015 een gediplomeerde medewerker evenementenorganisator noemen. Spannend, is toch iets om trots op te zijn.

Vervolg opleiding
Ik hou van schrijven en mijn droom was altijd om schrijfster te worden voor een magazine. Ergens is mijn droom omgegooid, want ondanks mijn passie voor schrijven, zie ik mezelf niet in een stoffig kantoor zitten (no offense). Ik moet in het veld werken, ik wil mensen oprecht helpen. Voornamelijk kinderen, want er zijn niet veel instanties die voor kinderen opkomen, dan wel op de verkeerde manier. Ik heb gekozen voor een studie pedagogiek, omdat ik A; graag met kinderen wil werken, maar B; mezelf niet de rest van mijn leven in de kinderopvang zie zitten. 3 juni heb ik op het Windesheim in Almere een gesprek/keuze achtig iets waar ik een studie advies van krijg. Als dit positief uitkomt, ga ik volgend jaar verder studeren, en anders maak ik misschien alsnog mijn SAW studie af, wie weet :)!

Privé
Gaat het heel goed! Ik ben afgelopen woensdag getransformeerd van 22, naar 23 jarige en dat ga ik vanmiddag vieren met familie, BesteVriendinnetje en vriendlief. Daarnaast hebben vriendlief en ik heel goed nieuws gehad, maar dit is nog niet 100% zeker. Dus wil ik nog even wachten met het vertellen van het nieuws, wel mogen jullie mee duimen, over 2 weken zal het woord vallen :).

Het pasje
Ik was geëindigd met een verhaal over het pasje. Het is bijna afgelopen. Ik heb een formulier in moeten vullen met de missende uren, mijn Floor Manager moest deze tekenen en ik moest deze weer inleveren bij de Finance afdeling. De eerste keer dat ik hem inleverde waren ze hem kwijt, gisteren hebben ze hem weer gevonden. Ik heb het formulier bewaakt met mijn leven en er persoonlijk voor gezorgd dat mijn floormanager hem tekende en dat ie daarna bij finance terecht kwam. Het wordt nu verwerkt, en ik krijg in juni het achterstallige bedrag terug. Ik had het graag eerder willen hebben, maar ach, wat in het vat zit verzuurt niet ;).

Verder denk ik toch niet dat ik me niet helemaal aan mijn belofte kan houden, namelijk om het bloggen op te geven tot ik mijn diploma heb. Verwacht nog steeds niets dagelijks, maar ik ben zó benieuwd naar jullie verhalen, en ik heb zóveel te vertellen, dat ik niet altijd kan wachten, dus ik ben er minder, maar nog zeker wel aanwezig!

Examens tot nu toe
Nederlands is afgesloten en gehaald
Duits heb ik met hakken over de sloot gehaald
Voor Engels sta ik op dit moment gemiddeld een 8
Rekenen wil ik niet over praten
En de proeves moeten nog beoordeeld/gedaan worden.

XOXO

5 thoughts on “Een ‘kleine’ update

  1. Nog van harte gefelicitaart met jouw verjaardag! :)
    Succes met alle drukte van school, zo te horen ben je wel goed bezig!
    Leuk dat je misschien Pedagogiek wil gaan studeren! Ik heb zelf 1,5 jaar hbo Pedagogiek gestudeerd en ben dit jaar begonnen aan Pedagogiek op de uni. Dus mocht je vragen ergens over hebben?
    Fijne verjaardagsfeest vandaag!

    Like

  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk. Voor duits hoef je je niet te schamen. Dat is niets meer dan een spraakgebrek. Dat hoef je niet te kunnen ;-) Ik hoop dat je een leuk feestje heb gehad vandaag.

    Love As Always
    Di Mario

    Like

Praat gezellig mee!

