Het pasje

yay, het is betaaldag. Vol verwachting open ik mijn bankrekening, maar wat ik zie klopt niet. Wat ik zie, zou betekenen dat ik maar 3 uur heb gewerkt. Wat ik zie is verdoemenis, wat ik zie KLOPT NIET!!

2015-03-19 18.11.35

#100happydays challenge 1/100

Goed, 3 uur uitbetaald krijgen is natuurlijk een beeétje te weinig (29 uur om precies te zijn) en dus heb ik mijn werk gemaild, woensdagmiddag al. Voornamelijk omdat mijn afdelingsmanager niet aanwezig was.

Gistermiddag belde mijn afdelingsmanager mij, in eerste instantie om te vragen of ik zondag eerder wil beginnen. Maar natuurlijk wil ik dat, hállo, als iemand zeurt om meer uren ben ik dat wel ;).

Nadat dit geregeld was, zei hij dat hij wat voorbij had zien komen wat betrekking heeft met mijn uren. JA zeg ik, ik heb maar 3 uur uitbetaald gekregen, en ik weet 1000000% zeker dat dit niet klopt. Ik bedoel, ik ben de afgelopen maanden 7  dagen per week in de weer voor school en werk. Dus hell to de no dat ik maar 3 uur heb gewerkt (maar dan wat netter). Hij zou voor mij langs gaan bij finance, en zou mij terug bellen hierover. Oké, top, ik verwachtte dat dit pas in de avond zou zijn.

Echter kreeg ik een uur later al een appje, met de vraag of ik deze dagen wel geklokt had (ik heb een wit pasje, waarmee je in en uit moet klokken) Ja, stuur ik terug, ik klok áltijd in én uit. Dat is het eerste wat ik doe. Oké, dan ga ik verder graven, kreeg ik terug.

Weer een uur later kreeg ik een belletje. Ik zat in de les en kon dus niet opnemen. Zodra ik kon, belde ik terug, maar kreeg helaas voicemail. Nouja, hij belt straks wel terug denk ik nog. Nog geen tien minuten later voel ik mijn telefoon gaan en neem op.

‘wat is het nummer op je klokpasje?’
Ik noem het nummer
‘Aaah, ik weet het probleem al..’
‘Wattan??’
‘Je hebt het verkeerde pasje’
‘Okéeeee.. maar mijn personeelsnummer staat er wel goed op..’
‘Dan is er waarschijnlijk een nieuw pasje voor je aangevraagd, maar klok je nog met de verkeerde’
‘maar.. Ik heb nooit een nieuw pasje gehad..’
‘Oké, ja dat is wel raar, ik ga het voor je uitzoeken’

Nou, het probleem is bekend, en wordt uitgezocht. Want waarschijnlijk is dit dus niet de enige keer dat ik te weinig uitbetaald heb gekregen. Hij kon mij helaas niet vertellen wanneer ik dit gestort zou krijgen, maar laat het mij weten zodra hij meer weet. Mijn manager is geweldig. Ik ben met een slechte start begonnen, dus denk dat dit ook met mijn klok pasje heeft te maken. Zondag krijg ik een nieuwe klok pas en hoop ik dat het dit keer wél goed gaat ;).

Al met al, elk voordeel heb zijn nadeel. Als ik straks een miljoen te kort kom, hoor je mij niet klagen :)
(nee ik weet ook wel dat dit niet gaat gebeuren, een meisje mag dromen toch?)

XOXO

13 thoughts on “Het pasje

  1. Wat ik dan hoop, is dat je inderdaad nog meer uren verdiend heb dan… want van afgelopen maand vond ik ook wel erg weinig <3 duimerdeduim, je hebt een goede manager in elk geval, eer hem!

    Like

  2. Gedoe met digitaal klokken ken ik uit een heel ver verleden.
    Jammer genoeg heb ik toen niets kunnen aantonen.
    Het geld is nooit overgemaakt.

    Ik blijf het een vervelende zaak vinden.

    Goed dat er voor jou wel een uitkomst is!

    Vriendelijke groet,

    Like

Praat gezellig mee!

