Vingers gekruist

Vandaag is het zo ver! Na een jaar intensief gezocht te hebben zijn vriendlief en ik een stapje verder in onze zoektocht gekomen. We mogen komen kijken. We staan geen nummer 1, maar nummer 5. Ik hoef dus maar 4 mensen af te schieten, wie helpt er mee..?

2015-03-16 09.31.21

Ik wil blogland vragen om samen met onze families en wijzelf natuurlijk om rond 10.45 eventjes voor vriendlief te duimen. Ik hoor je vragen, maar waarom dan?

Nou, wij mogen een woning bezichtigen! Samen met 5 andere kandidaten mogen wij straks gaan kijken of wij de woning wat vinden, en of we hem willen nemen. Wij nemen eigenlijk zo’n beetje alles aan, en willen heel erg graag een plekje voor ons zelf. Wij staan op de 5e plek, en vandaar het afschieten (ga ik niet echt doen hoor). Wel wil ik aan jullie vragen om voor mij te duimen en te hopen dat wij dit huisje mogen krijgen. Geloof mij, we hebben het nodig ;).

Wat wel fijn is, is dat we na een jaar inschrijving en toch best intensief reageren (de ene keer intensiever dan de andere) nu al een woning mogen bezichtigen. Het is dan wel een loting, maar dan nog, daar kunnen ze het ook op inschrijving zetten natuurlijk.

Ik hoop heel hard dat de 4 voor ons het huisje niet willen, en dat wij hem krijgen, maar natuurlijk weet ik ook wel dat de kans 1 op 4 is nu. Wel vinden wij het heel spannend, en ondanks de hoop, reageren we wel vrolijk verder, tot de volgende bezichtiging!

XOXO

14 thoughts on “Vingers gekruist

Praat gezellig mee!

