Singin’Sunday #17 The 90’s

Jaja, ik heb mijn keuze voor de school opdracht verkleind, naar jawel 10 jaar! De tien jaar van de gabbertjes, trainingspakken, de stapels flippo’s, en kent u de tamagotchi’s nog? Nu gaat het over de muziek, maar als ik mijn opdracht klaar heb, zal ik zeker wat meer over de jaren 90 vertellen (mochten wij deze vergeten zijn) Oh my, ben ik al zo oud!? 

Celine Dion – Think Twice
Heel mooi liefdesnummer!

Wes – Alane
Lekker vrolijk Afrikaans nummer! God, toen maakte ze tenminste nog echt muziek!

Kent u ook de Mamma Appelsap versie? HILARISCH!

Abba – Dancing Queen
Ja, jaren 90 kan ook niét zonder Abba natuurlijk!

Seal – Crazy
Is het niet stom om de jaren 90 op te zetten op zoek naar dé perfecte muziek die de jaren 90 mooi weergeeft, en ook nog een mooi muziekje is, dat je een nummer hoort, waarvan je geen idee hebt wat het is, maar het gelijk herkent en het toch mee schalt? Ja dat is mij dus ook gebeurd, meest recent? Met dit nummer!

Fluitsma en van Tijn – 15 miljoen mensen
Of dit nog klopt?

En dan moet je deze kennen, van een stukkie later (ergens rond 2009? is hij geupload, maar volgens mij al wel iets ouder, maar goed laten we 2009 aannemen) Als je dan deze twee nummers, die over Nederland gaan naast elkaar zet, wat een verschil, in nog geen 10 jaar

2 Unlimited – No limit
Yup, 1 jaar oud, maar wel al heel charmant met mijn luierkontje mee hupsen op deze ‘hippe’ dans muziek! (ik hoop dat die vrouw nog een stem had na het inzingen van dit nummer..)

Ik zie dat ik erg enthousiast ben geweest met de nummers.. Hope you enjoy!
Happy Sunday!
Ennuh, welk nummer geeft voor jou de 90’s nou echt weer?

XOXO

5 thoughts on “Singin’Sunday #17 The 90’s

  1. Dank je wel voor het verpesten van de song van Alane – Wes met mama appelsap, hahahaha had ik al eens gezien in DWDD ;-) een klein stukje, nu helemaal.
    Ennuh, de zangeres van 2 Unlimitied heet Anita Doth, we zijn bijna even oud zelfs, 28 dec. ’71 is zij geboren, komt uit Amsterdam, en ik had ooit weer een vriendin die met haar in de klas heeft gezeten voor zij naar almere kwam… en ze kan nog zingen hoor ;-)
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Anita_Doth

    Like

Praat gezellig mee!

