Hegron Day and night cream.

Sorry, ik ga jullie toch vervelen met een beauty/verzorgingsproduct. Ik weet dat ik heb gezegd dat je ver zou moeten zoeken, maar ik kwam een dag en nacht crème tegen. Ik weet dat als ik met make up speel, ik er als pipo de clown uitzie en ik zeg heel erg eerlijk dat ik mijzelf dat liever niet aan doe (misschien een tutorial van hoe het niét moet?). Maar goed, genoeg excuses, geloof het of niet, maar ik laat jullie mijn favoriete day and night cream zien vandaag!

2015-03-04 16.09.45

Dit zijn ze dan, de dag en nacht creme van hegron. Ik had er nog nooit van gehoord en zag ze in de Action staan. Ze waren beide €1,59, en dacht, ach ja, waarom ook niet! Ik moet zeggen dat ik het een heel fijn duo vind. Ik ben vooral nogal laks met de nacht creme, maar dat komt omdat, als ik om 12 uur pas thuis ben van mijn werk, ik liever zo op bed plof, zonder dat er ook maar iets verder gedaan wordt. Maar als ik normaal op tijd thuis ben en blijf, gebruik ik hem wel.

Ik was best verrast, want ik voelde de werking gelijk! Vooral de nacht creme is heel vochtig, en voel je gelijk in je huid trekken. Als ik ze beide gebruik, is mijn gezicht ook dag en nacht heerlijk zacht!

2015-03-04 16.11.23

(ja! Ik heb ook aan de swatches gedacht!!). Zo zien ze eruit op je huid, de dag creme is iets dikker van textuur dan de nacht variant, en zijn beide vocht inbrengend.

2015-03-04 16.10.08

Hier nog een foto met een lijstje van de ingrediënten, ik heb echt geen idee wat wel of niet goed is, dus dat moet je zelf maar besluiten ;). Ik vind ze beide heel erg fijn, en ondanks dat ik nu niet consequent ben met de nacht variant, zijn ze heerlijk vocht inbrengend, oh, en ze ruiken ook echt heel lekker!

Net zoals ik nog nooit van Hegron gehoord? Klik dan hier :)

Ik heb beide bij de action gevonden voor€1,59 per stuk, en voor die prijs, vind ik ze beide echt heel erg fijn, en raad ik ze iedereen aan

(ja, ik heb net echt een review geschreven over een beautyproduct alsof ik er verstand van heb)

(ja, ik vond het ook schrikbarend)

(en nee, ik kan niet beloven dat dit de laatste keer is) 

XOXO

8 thoughts on “Hegron Day and night cream.

  1. hahahahaha jij en beauty logs maken, ik ben benieuwd :D Ik hoop slechts dat net als oma bij mij ooit heeft gedaan, dat ik je een goede basis heb mee gegeven, misschien wordt het eens tijd dat je je spullen meeneemt om samen te testen en uit te proberen. Is lang geleden dat ik dat gedaan heb, maar ik kan het wel ;-) Dan kun je mij aangeven wat je dan wilt, en zien of we daar samen komen :D

    Like

Praat gezellig mee!

