10; 10 likes en 10 dislikes!

Ik heb het een paar weken verwaarloosd (net zoals de rest van mijn blog eigenlijk) maar vandaag gaan wij weer verder met de 30 questions in 30 weeks! Vandaag de tiende vraag/uitdaging, namelijk wat vind ik wel leuk, en wat niet?!

Likes
1. De zomer, lekker met een wijntje op het terras (of gewoon in de tuin), lekker bruin worden en in de avond lekker met vrienden en genieten van de wat koudere zomeravond, waar je een omslagdoek of shawl om je heen slaat en dat je eigenlijk nog steeds gewoon in je zomerkleding lekker buiten kan zitten!

2. Mijn dopper. Sinds ik mijn dopper heb, ben ik onafscheidelijk met dat ding. Hij zit standaard in mijn tas, ik neem hem mee naar school en werk en zelfs thuis zit ik er de hele dag water uit te drinken. verslaafd?

3. Spontane dingen doen. Ik ben erg wispelturig en daar kan ik knettergek van worden, maar soms is het ook heel erg leuk. Als ik nu zeg dat ik vanavond naar de bioscoop wil, dan ga ik gelijk kijken of er een leuke film draait.. En daarna vraag ik iemand mee! Hoe leuk is dat. Ik vind het ook leuk als ik al een afspraak heb staan, maar meestal zijn spontane uitjes toch het aller leukste!

4. Chocolade. Je kunt me eigenlijk beter met rust laten als ik slaap (en als jou leven jou lief is) maar zodra je chocolade zegt, ben ik klaarwakker en zal ik het lekker oppeuzelen (eigenlijk gewoon schransen, chocolade kan ik niet normaal eten)

5. Een dagje vrij! Het komt niet meer heel veel voor, vooral omdat ik, als ik vrij heb, ik wel wat heb gepland of iets anders ‘moet’ doen. Als ik dus een ‘echte’ dag vrij heb, een hele dag helemaal voor mijzelf weet ik vaak ook niet wat ik moet doen. En dat vind ik heerlijk, een planningloze dag..

6. Onverwacht een avondje alleen. Vriendlief en ik hebben 1 kamer in een heel huis. Soms is het best vervelend, want dan wil hij dit doen, en wil ik die film zien. Als hij dan af en toe een avondje weg gaat, dan doe ik gelijk heerlijk alleen maar allemaal vrouwen dingen, lekker maskertje, nagels lakken, make up uitproberen (ja, ik lijk nog steeds op pipo de clown als ik met make up experimenteer, maar niemand ziet het). En ik kan de film kijken die ik wil :)

7. Shoppen. Ik kan echt genieten van een dagje shoppen!

8. Vroege wekker, dood moe en erachter komen dat ik het eerste uur vrij ben! Hallo extra uurtje slaap!

9. Iets zelf maken dat ook echt is gelukt, yay! Mijn groente is gaar, en het vlees is niet verbrand!

10. Een onverwacht cadeautje krijgen. Eerlijk is eerlijk, ik wil liever weten wat erin zit dan dat ik het krijg (nieuwsgierig much!?), maar als het dan ook nog voor mij is bestemd, heerlijk!

Dislikes
1. Een wekker die extra vroeg staat

2. Afgebeld worden voor werk. Ik hou van een dagje vrij, maar ongepland!?

3. De zoektocht naar een huis. Het duurt zó lang!

4. Goed hebben geleerd voor een toet, maar geen voldoende kunnen halen :(

5. Onbereikbaar zijn. En dan niet vanwege de social media, maar als er iets is, niemand die ik kan bereiken. HORROR!!

6. Thuis komen van boodschappen, en beseffen dat ik het belangrijkste ben vergeten..

7. Mensen die geen rekening houden met andere mensen. Bijvoorbeeld in de stad, paar dagen geleden, een paar tieners renden zo tegen een kinderwagen aan. Resultaat? Kind overstuur. Mafketels!

8. Onverwachte tegenvallers. Maar daar houd niemand van

9. Het besef dat ik geen geduld heb. Ik zou engelen geduld willen hebben.

10. regen. Vooral als je doorweekt aankomt ergens waar je niet kunt douchen, en dus niet thuis bent!

XOXO

7 thoughts on “10; 10 likes en 10 dislikes!

Praat gezellig mee!

