Kristal glazen

 Já! Het is gelukt! Vriendlief en ik besloten eind november mee te doen met de kristal glazen actie van de Albert Heijn. Nu weet ik heus wel dat het geen echt kristal glas is, maar ik vind dat het hele mooie glazen zijn! Nu was ik er wel weer lekker op tijd bij, want natuurlijk wilde ik, terwijl ik nog 3 maanden had, zeker 4 dozen hebben. Ja, ik heb iedereen in mijn omgeving opgedragen om voor mij mee te sparen.

2015-03-04 16.07.36

En het is gelukt! We hebben 1x champagne glazen, 1x de water/Whisky glazen en 2x de longdrink glazen. Ik heb het nog niet gedaan, maar ik wil iedereen die heeft meegeholpen bedanken (dus, mam, oma, nichtlief, schoonouders en zelfs de ouders van BesteVriendinnetje hebben voor mij mee gespaard!)

Ik ben heel blij met deze glazen, ik denk dat wij hier (in de toekomst) met heel veel plezier water/whisky/champagne/frisdrank uit zullen drinken!

2015-03-04 16.06.30

2015-03-04 16.07.10

Ik kan niet wachten tot ik mijn huisje heb!

XOXO

7 thoughts on “Kristal glazen

  1. Ze zijn niet van echt kristal??? Uhm??? Dat kun je testen he, dat kan oma heel erg goed, vinger nat maken, over randje heen halen en als het glas gaat zingen, dan is het echt kristal ;-)

    Like

  2. leuk dat het je toch nog gelukt is om zoveel bij elkaar te krijgen,het zijn mooie glazen.
    Elke keer als ik bij de albert heijn was en ze vroegen…wil je kristalzegels zei ik automatisch nee,om er 2 seconde later op terug te komen…..oh ja wél natuurlijk voor mijn nichtje.
    Uiteraard kom ik ook een glaasje bubbels doen met oma als je eindelijk je huisje hebt!

    Like

Praat gezellig mee!

