Mijn hoekje

In onze kamer van vriendlief en mij heb ik een eigen hoekje. Dit hoekje is mijn make up/haar en rommelhoekje. Vriendlief heeft aan mij gevraagd of ik dit wilde opruimen, het heeft een paar weken geduurd, maar uiteindelijk ben ik hem gaan opruimen. Ik ga jullie mijn briljante (ahum) opruim aanpak vertellen, en ik laat before en after foto’s zien!

2015-02-24 11.33.08

Dit is hem dan, mijn hoekje. Er staan 2 lade kastjes waar in  beide 3 laatjes zitten. Daar boven op stonden allemaal haar en make up spullen waardoor de bovenkant is ingezakt. Maar achter het lade kastje was het pas echt een puinhoop!

2015-02-24 11.33.20

Daar zag het er namelijk zo uit. Een grote op elkaar gegooide stapel met papieren en make up en een verdwaald sieraad hier en daar. Ja dat kon natuurlijk niet meer. Daarom heb ik alles van het kastje afgehaald en ben ik alles uit wezen zoeken. En tja, omdat ik toch al bezig was, heb ik de laatjes er ook maar eens uitgehaald en deze ook helemaal uitgezocht! Ik zeg, goed bezig!

Ik zal jullie niet in spanning laten, nadat ik hem flink onder handen had genomen ziet het er nu dus zo uit

2015-02-24 12.17.50

Voorkant

2015-02-24 12.17.57

Achterkant

Zoals je kunt zien heb ik mijn haar producten achter mijn kastje gezet, waardoor er een hoop ruimte is bespaard op de bovenkant.

Heb jij ook een ‘eigen’ hoekje? Zo ja, hoe ziet deze eruit?

XOXO

13 thoughts on “Mijn hoekje

  1. Wat leuk om te zien! Ik heb een eigen blogkamer, maar die is op dit moment helemaal leeg (behalve de imac, die staat er nog). Ik heb nu even zo’n fase waarin ik eigenlijk altijd vanaf de bank stukjes schrijf en foto’s maak hiihi (lekker lui).

    Like

  2. Natuurlijk heb ik een heel huis die ik kan vullen, en ik zal juichen en springen en dansen op de dag dat jij en vriend M. eindelijk een eigen huisje mogen ontvangen, dat je gewoon heel veel mooie hoekjes kunt maken :D

    Like

  3. Leuk! Ik heb ook die kastjes maar dan in het blauw. Als het allemaal is opgeruimd is alles ook veel makkelijker te vinden. Misschien moet ik mijn hoekje binnenkort ook maar eens opruimen hahaha.

    Like

  4. Dat is een stuk opgeruimder jij rommelmaker! ;) haha ik heb pas sinds deze week een eigen plekje voor make en haar spul enz daarvoor lag alles op 1 nachtkastje.. Je kunt je voorstellen wat een zooi dat was.. Alles OP 1 nachtkastje! ;)

    Like

  5. Goed bezig! Lekker opgeruimd zo.
    Herkenbaar ook. Tegenwoordig niet zoveel (zichtbaar) last meer van omdat ik de ruimte en goede methodiek heb; rommel neerpleuren in alles wat een lade of een deur heeft dat dicht kan 0:-)
    Heerlijk opgeruimd zolang je alles netjes dicht laat lol!

    Like

Praat gezellig mee!

