Ask me Anything! The answers

Vorige week mochten jullie alles aan mij vragen. Er was niet heel veel reactie op, maar vandaag plaats ik de antwoorden!

Dina:

Als je één wen mocht doen (behalve de wens dat je oneindig veel wensen mag doen), wat zou je dan wensen?
Ik zou wensen dat ik oud en gelukkig wil worden met Vriendlief :) (of zijn dat er twee?)

Wiebie:

wat wil je straks in de lente echt gaan doen?
Pff. Ik ben zo veel met mijn diploma bezig dat ik daar nog niet over na heb gedacht. Van de zon genieten, festivalletje pakken, lekker in het gras liggen. Mijn teennagels lakken en mijn favorieten zomerschoenen weer afstoffen!
als er een film over je leven zou komen, welke actrice moet jou dan spelen?
Uhm, volgens mij ben ik daar véél te saai voor :P Maar als ik mocht kiezen, Sandra Bullock, haar vind ik echt geweldig. Of misschien  Kirsten Vangsnass (Garcia in Criminal Minds) ik kan mij wel vinden in haar chaotische ik (in criminal minds dan)

Maaike:

Heb je een specifieke hobby? en wat zou je heel graag eens willen doen of leren wat je nog niet (goed) kan?
Ik was dan wel een halve week afwezig, maar bloggen en blogs lezen is echt mijn hobby. Ik ben dan weer Gere-integreerd in de blogwereld, maar op mijn 13e had ik al een hele eigen website waar ik dagelijks mijn dingen op blogde. Daarnaast is lezen een grote hobby van mij. En fotograferen. Maar ik vind kleuren ook erg ontspannend, en al heb ik er geen tijd voor, ik zou heel graag leren haken!  

Wat vind je het mooist aan jezelf qua uiterlijk en wat vind je het mooist aan jezelf qua innerlijk?
Aan mijn uiterlijk vind ik mijn ogen het mooist. Bruin met groene spikkeltjes erin, daarnaast vind ik dat ik lichte Aziatische ogen heb. Je ziet het niet meteen, maar ze zijn ietsie pietsie amandelvormig. Vind ik dan :)

Als je voor 1 dag je vriend zou zijn, wat zou je willen zien/ervaren als hem zijnde?
Daar heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht. Ik zou wel staand willen plassen, en willen weten of ‘down under’ nou de hele dag van links naar rechts slingert. Maar voor de rest? Tjah, geen idee, misschien eens goed shoppen en vriendlief een nieuwe garderobe geven :) Is toch makkelijker als je het aan ziet staan, maar hij wil nooit mee :P

XOXO

11 thoughts on “Ask me Anything! The answers

  1. Leuk ingevuld.
    Dat wil ik ook ja; leren haken.
    Whahaha of down under ook bungeld bij die mogelijke vraag heb ik nog niet eerder bij stil gestaan; ik ga stuk xD

    Like

    1. Ja klopt! Ik ben vergeten hem aan te passen, maar die komen nog hoor hahaha, ik heb vakantie, maar toch niet :( dus mijn blog staat helaas op een zacht pitje op dit moment!

      Like

Praat gezellig mee!

