Singin’Sunday #16

Vandaag staat Singin’Sunday in het teken van familie. Familie kies je niet, maar heb je nodig. Familie is er altijd voor je. Daarom vandaag (meezing) nummers die mij aan mijn familie laten denken <3!

Venice – The Family Tree

Andrea Bocelli – Con te partiro

Dit nummer kan ik niet luisteren zonder aan mijn opa te denken. Ik was pas 4, maar als ik het mij goed herinner, werd dit liedje gedraaid op zijn begrafenis. Het was mijn aller eerste begrafenis, en ik weet nog dat ik niet geloofde dat mijn opa overleden was, dat hij in een kist lag als een standbeeld, met een boek tussen zijn handen, zoals hij sliep. Ik was ervan overtuigd dat hij sliep, totdat ik hem voelde, steenkoud. Een laatste kus op zijn voorhoofd en ik mocht de kaarsen aansteken, volgens mij heb ik geen traan gelaten, maar als ik dit nummer hoor, hou ik het niet droog.

Miley Cyrus – Butterfly fly away

XOXO

One thought on “Singin’Sunday #16

Praat gezellig mee!

