Ask me Anything!

2014-01-30 15.23.41

Goedemorgen!! Vandaag is mijn artikel wat later online dan normaal, maar ik moest ook even nadenken waarover ik wilde schrijven.

Niet dat ik niets meemaak, maar het is de maandag na het plukhetgeluk project, dus ik wilde iets positiefs neerzetten. Alleen ben ik op maandag niet zo positief, dus helaas! Maar wel wat leuks voor jullie!

Namelijk vraag maar raak! Wat wil jij over mij weten? Stel je vraag in de comments, via de mail, op mijn facebook pagina of via twitter naar @itsliesv.

Volgende week maandag komen de antwoorden online!

XOXO

8 thoughts on “Ask me Anything!

  1. Vraag-inspiratie is er weer :-)
    Heb je een specifieke hobby? en wat zou je heel graag eens willen doen of leren wat je nog niet (goed) kan?

    Wat vind je het mooist aan jezelf qua uiterlijk en wat vind je het mooist aan jezelf qua innerlijk?

    Als je voor 1 dag je vriend zou zijn, wat zou je willen zien/ervaren als hem zijnde?

    Like

Praat gezellig mee!

