Liebster award 2.0!

2 dagen geleden ben ik weer genomineerd voor – jawel, de liebster award! Ik heb hem natuurlijk al gedaan, en om nou nog een keer hetzelfde te doen is een beetje stom, maar wat ik wél ga doen is de vragen invullen, zelf 11 vragen maken en 11 mensen nomineren doe ik dit keer niet, aangezien ik dat al heb gedaan. Benieuwd geworden? De vorige keer dat ik werd genomineerd kun je hier lezen.

Dit keer ben ik genomineerd door Tessa, en hieronder ga ik haar 11 gestelde vragen beantwoorden :)

1.Wat is het leukste artikel op jou blog?
Ik vind het lastig om zelf te beslissen wat ik het leukste vind, ik vind alles leuk wat te maken heeft met bloggen, maar ben stiekem toch wel heel trots op mijn aller eerste vlog! Het meest gelezen blog in 2014 is het artikel dat ik heb geschreven over Dyscalculie, waarvan ik een beetje bang was voor de reacties, maar eigenlijk heel erg meeviel, en dus het best gelezen artikel van 2014 was! En in 2015 (tot nu toe dus) is het meest gelezen artikel over mijn betoog, die over pesten ging.
2. Wat is/was je lievelingsvak op de middelbare school?
Mijn favoriete vak was Engels, ik was hier goed in en haalde hier altijd hoge cijfers voor. Op mijn examen zelfs een 9,2! Sorry, maar in biologie was ik geen held ;)
3. Als je één tip moet geven die het leven kan verbeteren, wat zou jou tip zijn?
Liefde! Als je lief hebt en liefde krijgt is het leven zoveel mooier en beter!
4. Als je jezelf moet vergelijken met een beauty item, welk item zou dit zijn?
Uhm. Ik denk lippenstift, want dit draag ik het meest, maar ook omdat ik zelf ook graag kleurrijk door het leven ga (en lippenstift heb je in een heleboel kleuren!
5. Wat is het mooiste wat je ooit in je leven heb gedaan?
Poeh, lastige vraag! Ik denk dat dit is dat ik de liefde durfde toe te laten in mijn leven. Eerst is de muur gebroken door Bestevriendinnetje, waar zij een hoop tijd in heeft moeten steken om mij te kunnen doorgronden. Daarna kwam Vriendlief, en samen hebben zij mijn muur voor de buitenwereld opengebroken en durf ik weer van mensen (en het leven!) te houden. Dit klinkt misschien alsof ik heeel heeel erg depressief was of zo, wat niet het geval was. Ik was als puber gewoon heel erg onzeker en zat heel erg uit mijn schulp. Mede dankzij BesteVriendinnetje en Vriendlief ben ik uit mijn schulp gekropen en ben ik met hun hulp geworden wie ik ben. (voor de buitenwereld dan, want eigenlijk was ik gewoon altijd zo)
6. Wat wil jij in je leven nog een keer doen?
Naar Engeland gaan, ik zou nog wel een keer naar de Efteling willen met Bestevriendinnetje, en ik zou heel graag naar Disneyland gaan!
7. Ben je een kattenmens of een hondenmens?
Kattten, yup, im the cat lady ;)
8. Welk gerecht kan je zelf echt niet klaarmaken zonder dat het mislukt?
Uhm, alles waar ik meer dan 1 pan voor nodig heb ;)
9. Beschrijf jou afgrijselijkste vakantie ooit.
Ik heb mij een keer een hele vakantie verveeld als kind omdat al mijn vriendjes en vriendinnetjes tegelijk met vakantie gingen, behalve ik!
10. Wat is je leukste droom van de afgelopen tijd.
Ik onthou mijn dromen nooit, echt zo jammer!
11.Welk programma/serie keek je het liefst toen je klein was?
Sesamstraat natuurlijk! Toen ik wat ouder werd de drieling, wickie de viking, pokémon was een echte hit toen ik in groep 8 zat, en pipi langkous keek ik ook heel graag. De film van ome willem vond ik ook erg leuk, en ik keek er ook altijd heel erg naar uit als ze de zevensprong weer gingen uitzenden, want dat was ook een favoriet!

XOXO

12 thoughts on “Liebster award 2.0!

  1. mwahahahaha het eerste wat ik dacht.. menn wij hebben 1 mind! Heb net ook weer een post getypt met titel, liebster award 2.0 LOL Hij komt alleen pas donderdag online :) Mijn favo vak was ook Engels, ik had ook een erg leuke lerares.

    Like

Praat gezellig mee!

