Ohmy, ik won iets!

Even he, ik win nooit iets! Ik doe regelmatig mee aan win acties, op Facebook, op verschillende blogs, of een random prijsvraag ergens. Echter, ik ben het nooit, echt noooooit! Tot en met vorige week dinsdag. Toen won ik namelijk wel iets – jawel, via Facebook!

2015-02-13 09.11.03

Jaa, hier zit mijn gewonnen pakketje in!! Eerst een kleine uitleg, Drewes is een koffie en thee speciaalzaak hier in Almere stad. Als echte thee liefhebster ga ik daar graag heen (ze hebben namelijk ook chocolade) voor mijn favoriete thee smaakje ‘1001 nacht’. Er was een actie dat je moest laten zien hoe jij jou favoriete thee het liefste dronk. Nou dit heb ik gedaan, en wel met de volgende foto:

2015-02-05 21.34.19Juist, heel charmant ‘KUCH’. Deze poste ik op Facebook met de tekst ‘En dan chill ik hem in een onesie met een heerlijk kopje thee’ Hoe gangster is die tekst! Ik denk dat die het hem deed (grapje). Een paar dagen later kreeg ik een reactie met dat ik had gewonnen. Ik moest het 3x terug lezen voordat ik het geloofde, want ik win nooit wat. Dit kon gewoon niet waar zijn en ik droomde. Nou mooi niet dus!

2015-02-13 09.12.06Ik heb dus een übercoole theepot gewonnen met een pakje losse thee. Ik mocht de thee zelf uitkiezen, en omdat ik graag nieuwe thee probeer is het de rooibos green geworden. Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar ik ben erg benieuwd! Deze kost €3,35 normaal.

2015-02-13 09.13.08

Jaaa! En daar is hij dan, mijn nieuwe theepot! Issie niet awesome!? Bestevriendinnetje vond hem té fout, maar ik hou van fout, en ik hou van deze theepot! Ik zit al zeker een paar jaar op deze ‘valentijn theepot (€30,00)’ te azen, maar vond hem steeds nét iets te duur, en dacht ik, ik waag het er nu gewoon lekker op :D! En yay. ik heb gewonnen! Vorige week donderdag heb ik hem opgehaald, en nu staat hij nog mooi te pronken, want ik wil hem bewaren totdat vriendlief en ik op ons zelf wonen. Dan wordt deze pot hét pronkstuk van mijn thee servies!

Benieuwd naar Koffie en thee speciaalzaak Drewes?

XOXO

10 thoughts on “Ohmy, ik won iets!

  1. Blijf vooral zeggen dat je nooit iets wint en voila, op een dag.
    Ik ben blij voor jou, vooral omdat jij je oog er al op had laten vallen.

    En wat is nou fout! Als jij het leuk vindt of mooi, is alles mooi en goed <3

    Like

  2. Wat een ontzettend coole theepot. Ik moet heel erg aan Alice in Wonderland denken, met die streepjes, de kleuren en de hartvormige pot. I love it!

    Gefeliciteerd met het winnen, ik heb zo het vermoeden dat jouw foto gewoon de originaliteitsprijs gekregen heeft… ;)

    Like

Praat gezellig mee!

