#plukhetgeluk; Droom, Durven, doen!

Wauw, ik was ziek & Gesloopt dit weekend, en ben gewoon vergeten om pluk het geluk in te plannen voor vanmorgen. Een beetje later dus, maar alsnog op maandag online, Pluk het geluk deel 5!

Permalink voor ingesloten afbeelding

Dit is alweer het laatste deel van het Pluk Het Geluk project dat bedacht is door saskia! Als aller eerst wil ik haar dan ook bedanken voor het bedenken en maken van dit prachtige project! Ik vond het geweldig om mee te doen, om stil te blijven staan bij de kleine dingen en mensen die veel voor mij bedanken! Dus heel erg bedankt voor dit mooie project! <3

Dromen
Ik droom over veel dingen. Maar we hebben het over geluk plukken, en dus over de kleine(re) dingen waar je over mag dromen. In mijn geval zijn dit er nog best een hoop ;
Ik droom ervan gelukkig te blijven met mijn leven en elke dag positief kunnen zijn en blijven
Ik droom van een mooie toekomst voor vriendlief en mij, dat wij samen oud mogen worden
Ik droom van oude en nieuwe vrienden, die er voor mij zullen zijn, net zoals dat ik er voor hen ben
Ik droom van een rijbewijs (zo eentje die uit de lucht komt vallen, weet je wel ;))

Durven
Het liefst ben ik altijd en overal mijzelf. Dit kan ik heel graag willen, maar een stemmetje in mijn hoofd zegt altijd dat ik dat niet moet doen, want ik ben te dik, ik ben niet leuk genoeg en eigenlijk ben ik niet goed genoeg om vrienden te hebben (dat zeg ik dus niet zelf, maar dat bazige stemmetje) Ergens weet ik écht wel dat dit onzin is, en dat ik mijzelf gewoon moet en kunnen zijn, waar ik ook ben. En ik moet zeggen dat ik mij al veel sneller ergens op mijn gemak voel, en toch wil ik dat stemmetje in mijn hoofd 100% durven negeren, want helaas luister ik er nog vaker naar dan mij lief is! (en dat is natuurlijk nooit)

Doen!
Wat ga ik doen om mijn geluk te houden? Vertellen aan mijn geliefden dat ik van hen houd. Af en toe een presentje mee brengen voor vriendlief. Met mijn poezenkinders knuffelen en zeggen dat ik er voor hen ben. Heel hard werken de komende periode om mijn examens te halen en ervoor zorgen dat ik eind juni mijn diploma in mijn zak mag steken. Wat ik nog meer ga doen? Geen idee, ik ga genieten van het leven, YOLO, je leeft immers maar 1x!

7 thoughts on “#plukhetgeluk; Droom, Durven, doen!

  1. Mooie dromen en goed dat je jezelf wilt zijn! Dat is het aller aller mooiste & belangrijkste.

    Ik wil je bedanken voor je super toffe invulling en de deelname aan dit project!<3 Laten we met z'n alle ons eigen gras groen houden

    Like

Praat gezellig mee!

