Gelezen: De boodschapper – Markus Zuzak

Koop dit boek op Bol.com!

Op de achterkant
Ed Kennedy is een jonge taxichauffeur met weinig toekomstperspectief. Hij is een waardeloze kaartspeler, hopeloos verliefd op zijn beste vriendin Audrey, en verknocht aan zijn koffiedrinkende hond, de Portier. Er gebeurt niet veel in zijn leven, tot hij per ongeluk midden in een bankoverval terechtkomt…

Mijn mening
Het is een mooi boek, maar ik vond hem wat langzaam op gang komen. Het gaat over de 19 jarige Ed Kennedy die niets speciaals doet totdat hij na de bankoverval thuis komt en iets aparts in zijn brievenbus vindt. Vanaf dat stuk wordt het wel redelijk spannend. Op sommige stukken kon ik niet stoppen met lezen, terwijl ik mij op andere stukken afvroeg wanneer het volgende hoofdstuk eindelijk eens zou beginnen. Het is mooi geschreven, redelijk geloofwaardig, en het boek heeft een prachtige boodschap!

Ik vind het niet echt een must – read, maar hou je van roman’s, een beetje spanning en mysterie? Dan is dit boek wel wat voor jou!

Ebook €9,00 || Papieren boek €19,95

XOXO

3 thoughts on “Gelezen: De boodschapper – Markus Zuzak

Praat gezellig mee!

