Mijn dag in foto’s Deel 1

Afgelopen weekend stonden er mij welgeteld twee nachtdiensten te wachten in verband met Bungel’up, hét 3 – daagse festival van de Eemhof. En ik heb dit keer onthouden om foto’s te maken, zodat jullie een dagje (nacht) met mij mee kunnen kijken :)

2015-02-05 21.34.19

Goedemorgen! Het is half 3 in de middag, maar ik ben net wakker. Lekker mijn Onesie (one piece – afschuwelijk ding – zebra pakje whatever) aangetrokken, en ik begin lekker met een kop thee op de bank!

2015-02-07 18.01.472015-02-07 18.12.35

Daarna ga ik lekker blogjes lezen en zet de blog voor zondagochtend alvast klaar (alleen was dit mis gegaan, hij was op de verkeerde dag ingepland OOPS!). Lekker muziekjes zoeken en de blogs van andere lezen vind ik een lekkere manier van wakker worden

2015-02-07 18.26.292015-02-07 18.27.17

Daarna pak ik lekker mijn boekje en ga met de radio aan lekker op de bank nog even wat lezen. Uiteindelijk lees ik dit boek uit. Daarna is het alweer 20.00 en dus tijd om te koken (ik at laat i.v.m. mijn nachtdienst)

2015-02-07 20.01.152015-02-07 20.03.02

Tadaaaa! Ik heb voor vandaag 2 hamburgers op het menu staan! Ik ben brak en dit is dan heerlijk brak voedsel. Ik heb niet eens gezopen, en toch het hele weekend brak. Fijn die nachtdiensten :)

2015-02-07 20.31.20

Na mijn avondeten kleed ik mij aan in mijn werkkleding en maak ik mij een beetje op. Daarna ben ik klaar voor vertrek!

2015-02-07 22.24.39

In de bus praat ik eigenlijk alleen maar met een lief collegaatje over dit evenement. Hij heeft dit weekend vaker meegemaakt, terwijl dit het eerste weekend voor mij is. Best overdonderend hihi.

2015-02-08 00.42.292015-02-08 00.42.34

Waar is dat feestje! Juist, op de Eemhof! Het is een soort techno feest waar ook een hoop Bnn’ers op losgaan, en ik zag Valerio aan de bar hangen! (alleen herkende ik hém natuurlijk niet, pas toen het te laat was viel het kwartje). Hoe wij frisdrank uitschonken, dit ging in kannen, aangezien het te lang duurde om het rechtstreeks vanuit de postmix te doen. Best goede oplossing, ze waren sneller leeg dan gevuld, dus de prik ging er niet af gelukkig!

2015-02-08 02.28.212015-02-08 04.10.57

Ja ja, het feestje nog in volle gang, waarna je kunt zien dat het afgelopen is. Ik was echt diep gelukkig dat ik niet bij de House keeping hoorde deze nachten, maar gewoon een bar meisje was :)

2015-02-08 04.27.172015-02-08 06.32.16

Zie je de wallen al? Nee? Nou ze zitten er echt! De eerste foto is aan het einde van mijn dienst (rond 5 uur) en de 2e is dat ik op Almere station zit te wachten op mijn bus (rond half 7) en dit duurde toen nog 21 minuten!

En jongens, wat was ik moe! Na een halve zondag zo goed als alleen maar te hebben geslapen en het geluk te hebben dat ik gistermorgen vrij was en dus kon uitslapen, ben ik inmiddels weer bekeerd van mijn nacht ritme, maar man oh man, wat was het leuk om met dit festival te werken! We stonden met zijn alle gezellig te dansen achter de bar, en hoewel er 20 x om mijn telefoonnummer werd gevraagd, en deze jongeman steeds wanhopiger leek te worden ben ik nog steeds heel, heb ik geen gevechten gezien, en een hoop leuke praatjes gemaakt en een hoop gezelligheid met mijn collega’s ! Ik zeg op naar volgend jaar!

XOXO

12 thoughts on “Mijn dag in foto’s Deel 1

  1. hahaha er werd maar 20x om je nummer gevraagd, zie dat als een eer ;-)
    Leuk om eens zo een verslag te mogen lezen van zo’n zwaar weekend, vooral ook erg fijn dat je het zo leuk vindt om te doen!

    Like

Praat gezellig mee!

