#Plukhetgeluk 4 ; De grootste glimlach

Permalink voor ingesloten afbeelding

En daar is week 4 aangebroken van #plukhetgeluk dat Saskia heeft bedacht! Deze week zal ik wat filmpjes/foto’s plaatsen waar ik een glimlach van krijg (of een hilarische lachbui waar ik bijna niet meer uit kom)

Vooral het 3e nummer.. Geef mij nu je angst, je kan mij opvegen!

Nee, ik ben geen ochtendmens, en laat het onderste plaatje nou net uitbeelden hoe ik eruit zie als ik mijn ogen net heb geopend. Charming right?

Ja, wat spinnen betreft ben ik een echte vrouw, vandaar dat ik dit zeker ga doen als ik ooit in mijn eentje een spin te lijf moet gaan…

Hij heeft een redelijk serieus verhaal over dat hij homo is, maar hij gaat er leuk mee om! Het is volgens mij wel bedoeld als een serieus filmpje, maar ik vond hem wel hilarisch, vooral het begin over het weiland. Niet dat ik homo’s haat ofzo, nee zeker niet, maar ik vond hem (vooral) vroeger gewoon heel grappig :)

Als laatste is dit eerder schattig dan grappig, maar ook dit geeft mij een geweldige glimlach!

XOXO

7 thoughts on “#Plukhetgeluk 4 ; De grootste glimlach

Praat gezellig mee!

