Singin’Sunday #14

Singin’Sunday is geboren uit mijn liefde voor muziek en zingen en laat ik jullie elke week mijn favoriete (meezing)nummers horen!

Lips are moving – Meghan Trainor
Misschien niet heel erg ‘feel good’ maar toch word ik heel vrolijk van dit nummer! Ik moet hem dan ook regelmatig uit mijn hoofd bannen, want ja, het gaat natuurlijk wel over liegen!

Title – Meghan Trainor
Ik weet niet wat het is met Meghan, maar sinds ‘that Bass’ vind ik haar lekker vernieuwend. Ze heeft een aparte stem, en daar hou ik van. Ook word ik (zoals ik hier boven al zeg) heel erg vrolijk van haar liedjes!

No Diggity – Ed Sheeran & Passenger
Van de stem van beide mannen heb ik een zwak. Ik luister ook heel veel naar hun, ik krijg er gewoon kippenvel van, maar nu ze samen een stoer nummer Akoestisch hebben opgenomen smolt ik helemaal, prachtig dit!

XOXO

2 thoughts on “Singin’Sunday #14

Praat gezellig mee!

