8; een dagje met je mee!

Ik vertelde je van de week al dat er een vlog online zou komen toch? Nou hier komt hij dan, een ‘dag’ uit mijn leven (alleen school staat er niet op)(en hij is een beetje oud, maar durfde hem niet online te zetten) De reden dat hij zo laat online komt, is omdat ik nachtdienst heb gehad op mijn werk bij bungal’up op de Eemhof, en ik simpelweg de tijd niet had om dit voor te plannen, maar goed, jullie horen daar dinsdag meer over, hier komen jullie een dagje met mij mee (ja, hij is heel slecht bewerkt)

Kun je hem niet bekijken? Klik dan hier!

Zoals ik al zei, vind ik het erg leuk om filmpjes te maken, maar of het een ‘wekelijks’ iets word dat weet ik nog niet! Ik ga wel naar de huishoudbeurs (spoiler!!) en daar ben ik ook van plan om een filmpje van te maken! Dus je kunt er zeker nog wel wat meer verwachten, maar hoe en in welke proporties weet ik nog niet!

XOXO – Fijn weekend my loves <3

6 thoughts on “8; een dagje met je mee!

  1. Ik vind het gaaf! hahaha echt supergaaf, alleen jammer dat het hier zo ineens stopt, midden in een verhaal. En kunnen we niet iets bedenken om de camera op je fiets te installeren op het stuur ofzo? ;-)

    Like

    1. Ja, zoals ik al zei, praat ik redelijk vaak in mezelf! Vroeger deed ik dit in de webcam als ik mij verveelde, maar ik zag laatst op youtube dat vloggen heel populair is, dus ik dacht ik probeer het gewoon :)

      Like

Praat gezellig mee!

