Gelezen: Op klaarlichte dag – Simone van der vlugt

Koop dit boek op bol.com!

Op de achterkant
Hoe kun je je verschuilen als iedereen je achterna zit? Een jonge vrouw, Nathalie, is op de vlucht voor haar gewelddadige ex-vriend. Het kost haar al haar vindingrijkheid om uit zijn handen te blijven. Maar Nathalie is niet alleen op de vlucht voor hem. Ook de politie wil haar spreken, in verband met de moord op haar beste vriendin. Een toevallige ontmoeting tussen Nathalie en rechercheur Julia Vriens brengt de zaak in een stroomversnelling. Nathalie heeft inmiddels een nieuwe identiteit aangenomen en Julia heeft geen idee met wie zij te maken heeft. Maar als Nathalies ex op het toneel verschijnt, verandert dat. Dan blijkt dat niets is wat het lijkt…

Mijn mening
Ik blijf het zeggen, maar ik hou van de boeken van Simone van der Vlugt. Wat schrijft zij goed zeg! Het verhaal neemt je mee in de ontsnapping van Nathalie, die op de vlucht is voor haar ex en het lijkt erop dat zij slachtoffer is van huiselijk geweld. Je volgt het boek vanuit 2 perspectieven. Die van Nathalie, die door verschillende landen weg vlucht in de hoop uit de handen van haar ex te blijven, maar ook van het Recherche team die eigenlijk alles te maken heeft met de zaak waar Nathalie indirect bij betrokken is… Als Nathalie per ongeluk in aanraking komt met een van de recherches die op de desbetreffende zaak zit, dan pas blijkt dat niets is wat het lijkt van wat je tot nu toe hebt gelezen..


Ik hou van boeken en dan lees ik het liefst romans/Chicklit’s en Thrillers. Maar ik zou ook graag nieuwe genres en schrijvers willen ontdekken! Weet jij een tof boek dat ik gelezen moet hebben? Of ken je een schrijver waarvan je denkt dat ik daar niet over uitgelezen raak? Ik sta open voor alle genre’s en schrijvers! Let me know!

Ebook € 5,99 || Papieren boek € 12,50 

9 thoughts on “Gelezen: Op klaarlichte dag – Simone van der vlugt

  1. Ik vind Simone zo’n fantastische schrijfster, ik begin soms in een boek van haar en dan plots BAM 5 uur later…

    Murakami is op dit moment mijn favoriete schrijver. En ik raad je zeker het boek Norwegian Wood aan. Zijn schrijfstijl is nogal ‘apart’ dus je gaat hem waarschijnlijk helemaal geweldig vinden (zoals ik) of je gaat het afschuwelijk vinden. Maar het is in elk geval het proberen waard.

    Like

Praat gezellig mee!

