Nieuwe liefde en drama

KLIK

Nadat ik mijn geliefde telefoon kwijt ben geraakt wilde ik natuurlijk het allerliefste mijn geliefde Sony terug. Het allereerste moment dat ik tijd had sprong ik dan ook op mijn stalen ros, hoopvol dat de meneer in de t-mobile shop mij zou vertellen dat ik natuurlijk meteen een nieuwe zou krijgen, want ja, je had hem pas 3 maanden!

Helaas is het bovenstaande verhaal natuurlijk totaal niet van toepassing. Nadat hij mij had gevraagd of ik zeker wist dat ik alles had geblokkeerd (jahaaaa), vertelde hij mij dat ik wel vervroegd mijn abonnement kan verlengen, dit moest alleen wel via de klantenservice (telefonisch). Dus hoppa! Ik weer springend op mijn stalen ros en uitgeput kom ik thuis (ik had die ochtend vrij van school) En bel meteen met de klantenservice. Ja hoor, ik kan mijn abonnement vervroegd verlengen. ‘je moet alleen wel 4 jaar met die telefoon doen’ (nadat ik nog 6 keer had gehoord hoe zonde het is om je telefoon zo vroeg te verliezen). Maakt mij niet uit, ik was zo verliefd op mijn Z1 Compact dat ik die het liefst weer terug wilde. Alleen is de Z3 er nu ook, dus ging ik voor deze. Wel de compact. Ik hou niet van koelkasten.

2 dagen later kon ik mijn nieuwe geliefde in mijn armen sluiten. En JA hij is ALL INCL. verzekerd. Nooit meer dat ik het waag om hem niet te verzekeren..

Hoe ik naar school kwam zonder ov? De eerste week ben ik gaan fietsen. Het was behalve koud gelukkig droog (behalve vrijdag, toen fietste ik dwars door een regenbui heen) maar ondanks dat ik van Haven naar Almere buiten fietsen wel eens leuk vind voor een weekie, doe ik het niet gauw over, en heb ik de klantenservice van ov maar even gebeld, wanneer mijn ov zou komen. ‘er is iets misgegaan’ ja, natuurlijk is er iets misgegaan. Ik had hem afgelopen vrijdag moeten hebben, daarna gisteren. Toen ik hem gisteren dus niet ontving, heb ik maar weer even gebeld. Wat denk je? Hij had er allang moeten zijn en er wordt nu een replica gestuurd ZUCHT.

Maar goed, gelukkig kwam ik er voor dat ik de 2e week ook nog een uur moest fietsen achter dat ik mijn studenten reis product gewoon tijdelijk op een andere ov-chipkaart kan zetten.

Ik ben dus een stuk blijer dan 2 weken geleden :D

Over de camera van mijn sony xperia Z3 compact (tjeezus, wat een mond vol) ben ik erg over te spreken. Ik heb hem dan ook gelijk even uitgeprobeerd op mijn diva <3

2015-01-29 21.25.22

Hoi, ik ben net wakker!

2015-01-29 21.25.28

Oké, even poseren, het vrouwtje wil mijn geweldige lichaam op de foto zetten… CHEEESEEE 

XOXO

16 thoughts on “Nieuwe liefde en drama

    1. Ik wilde overstappen op sim only na mn vorige, dat gaat helaas niet door, maar met deze kan dat wel, en is 4 jaar, valt nog wel mee :) ik zal het straks even aanpassen hahaha

      Like

Praat gezellig mee!

