7; Top 10 favoriete blogs

Serieus!? Een top tien? Tussen al die geweldige bloggers die ik volg, die ik stuk voor stuk fijn vind om te lezen. Stuk voor stuk geweldig zijn omdat de persoon erachter gewoon uniek is, en daarvan moet ik een top 10 maken? Ik ga niet een top 10 favoriete blogs maken, ik zal 10 blogs noemen die van mij wel in het zonnetje gezet mogen worden omdat ik vind dat deze mensen mij (net zoals de rest trouwens) stuk voor stuk inspireren, allemaal op hun eigen manier!

  • Zosammieenzo – Ik vind haar schrijfstijl geweldig. Ergens word ik gek van haar sokkenverslaving, maar stiekem ben ik gewoon jaloers op al die mooie kleurige sokken die zij heeft. En de leuke verhalen die zij altijd verteld zorgen ervoor dat ik regelmatig van mijn stoel af val van het lachen. Maar ook serieuze dingen komen aan bod – een leuk veelzijdig blog door iemand die lekker zichzelf blijft, daar hou ik van!
  • Wiebie74 – Wiebie reist, en maakt hele leuke uitstapjes. Zij heeft net zoals ik een hekel aan de winter (tenminste dat denk ik) en schrijft altijd mooie verhalen over haar uitstapjes, over weekendjes weg, wat er te doen is in het weekend maar ook persoonlijke verhalen. Vanaf dat ik blog, lees ik elke dag haar blog.
  • Nathalie – Ik vind haar heel dapper, ze heeft een verschrikkelijke ziekte (gehad) en is nog steeds herstellende daarvan. Ondanks alles wat ze meemaakt heeft ze elke week een inspirerende quote klaarstaan en heeft ze toevallig gisteren afstand gedaan van haar pruik, en haar eigen haar in model laten brengen. Over powervrouwen gesproken!
  • Mijnkladblog – Wat doe je als je depressief bent? Ik ben in een hoekje gaan zitten en duwde iedereen van mij af tot ik er overheen kwam, maar Marion die probeert zo positief mogelijk te zijn, ondanks haar depressie. Dat ze álles wat ze voelt deelt met iedereen die het lezen wil vind ik super. Nog zo’n powervrouw, maar dan op een andere manier. Zij laat het weten als ze vrolijk is, maar durft ook te schrijven over haar gevoelens als het wat minder gaat, en daar heb ik respect voor.
  • Ikvrouwvanjou – Deze dames volg ik nog niet zolang, ik ben ze eigenlijk via Youtube tegen gekomen en besloot een kijkje te nemen. Zij zijn zo open over hun leven als lesbisch stel, en zijn het eerste (Nederlandse lesbische) stel dat samen een blog heeft én een youtube kanaal. Ik vind hun blogjes en filmpjes altijd heel erg leuk, al reageer ik niet altijd.
  • Emma,  Rosa en Maaike – Zijn drie dames die het leuk vinden om te schrijven over van alles en nog wat. Ik vind het heel erg leuk dat zij hun krachten hebben gebundeld, want elke dag is het een verassing waar het over gaat, daar hou ik van. Wat ik het leukste vind? Geen idee, al hun blogs zijn leuk om te lezen :)!
  • Dinastie – Iemand die ik al redelijk een tijdje volg, en ook haar vind ik heel inspirerend. Ze heeft goede en slechte dagen en schrijft daar open en bloot over. Ze heeft 2 super schattige katten en heeft een haat/liefde verhouding met haar haar. Haar stukjes zijn heel verschillend, soms kom ik er niet heel veel wijs uit, vanwege de confetti (denk ik), maar of ik er nou wel of geen wijs uit kan komen, ik vind het altijd leuk om weer een blogje van haar te lezen!
  • CherryFizz – Op dit moment heeft ze het bloggen op een laag pitje en staat er eigenlijk (bijna) alleen op maandag een artikel online met foto’s en filmpjes van de afgelopen week. Ze heeft een heel leuk jong gezin en praat daar ook heel leuk over. Als zij over haar mooie kinderen verteld, dan kan ik zelf niet wachten om moeder te worden. Ook heb ik wel eens tussen de archieven geneusd en vind dat waar zij ook over schrijft, dat het fijn leest.
  • Younique – Elke keer als ik op haar blog kom val ik ergens bijna van mijn stoel. Van kleurige DIY’s tot de gekste momenten uit haar week. Vooral de gekste momenten uit haar week maken dat ik het bijna in mijn broek doe van het lachen, want zeg nou zelf, er staat áltijd wel iets herkenbaars tussen!
  • Iliveformydreams – Eigenlijk komt zij altijd in mijn lijstjes terug, maar dat komt voornamelijk omdat ik dankzij haar weer ben gaan bloggen. Ik miste het, maar durfde het niet en toen ik met haar mee begon te lezen begon het toch te kriebelen en heb ik besloten om de stap te zetten. Ook haar project #plukhetgeluk vind ik een heel leuk initiatief waar ik met veel plezier aan mee doe!

XOXO

14 thoughts on “7; Top 10 favoriete blogs

  1. Nou… daar zit ik dan met traantjes. Begon ik dit artikel heel enthousiast te lezen en was ik het meteen met je eens over Sammieenzo! Want wat is zij leuk, vrolijk en zichzelf, zie ik daar ineens mijn eigen naam. Wat ontzettend lief. Dank je wel. You put a big smile on my face today! ♥

    Liked by 1 persoon

  2. Hier staan zeker een heleboel bloggers tussen die ik ook tof vind. En echt super lief dat ik er ook bij sta<3 Een fijn blogje om de Zaterdagochtend met een glimlach te beginnen!

    Like

  3. Ik mis het bloggen eigenlijk ook wel heel erg, wie weet met een beetje hulp van jou in dat dashbord, ga ik ook wel weer bloggen, en deze blogs ga ik eens allemaal even doornemen, dank je wel voor de lijst, ben heel benieuwd!

    Like

  4. Wat een leuk artikel een aantal ken ik nog niet maar die lijken me erg leuk dus daar ga ik eens een kijkje oo nemen:) en wouw wat super leuk dat ik daar ineens tussen sta:) wat lief wat je geschreven hebt.. Jij ben ook 1 van mijn favoriete bloggers
    Liefs Nathalie

    Like

  5. Dank je joh dat je mij noemt in je top 10! Super leuk om te horen! Ik ken je niet van je vorige blog maar vanaf dat je het weer hebt opgepakt, lees ik altijd met veel plezier je blogs! En ja, ik heb echt een pesthekel aan de winter! Leuk voor het plaatje maar dat is ook echt alles!

    Like

  6. Wat leuk dat ik er bij sta en wat super lief wat je zegt! Fijn om te lezen dat je regelmatig zo moet lachen, ik hoop altijd dat ik niet de enige ben die moet lachen als ik het schrijf hihi

    Like

Praat gezellig mee!

